Hej
Dit plasma er ikke godt til HTPC. Faktisk så er det ELENDIGT! Har selv haft netop den model og var meget tilfreds. Men da jeg fik en HTPC kunne jeg ikke bruge Pana'en mere. Problemet er at den kun har scart, component og s-vhs indgang. Det bedste resultat jeg fik var at bruge s-vhs (det sorte runde stik) fra graffikkort til plasma. Det er dog imidlertid et ELENDIGT billede..
Jeg roede meget med det, men det kan aldrig bliver godt. Jeg har købt et nyt plasma. Et samsung. Det har digital indgang (samt VGA). Det er det der skal bruges. Det andet får ens dvd'er til at ligne noget fra VHS tiden..
Håber det kan bruges. Hvis du er villig til at leve med den (for mig) MEGET ringe kvalitet s-vhs stikket giver så er det muligt. Men det er SYND på et så ellers udemærket plasma.
Der er ingen tvivl om at det panasonic er en bedre skærm end min samsung s4h(eller noget). Men når pana'en får s-vhs kilde og samsungen får DVI-HDMI, så skifter stillingen fra at være 1-0 til pana til at være 1-4 til Samsung..
Håber det kan bruges. Ellers spørg. |