Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 04:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Fra Bladerunner til MCE guiden. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pliko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 02 Juli 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg byggede mig for nyligt en HTPC, installerede MCE og det hele virkede fint. Guiden passede via TDC's service mine kanaler perfekt og alt var som det skulle være.

Efter at have skiftet hardware ud, ville jeg reinstallerede MCE igen og fik det efter en smule problemer op at køre igen. Til min store overraskelse fik jeg dog nu at vide at Guiden ikke var tilgængelig i mit område mere (Valby) og prøvede derefter at installerede Bladerunner/o2grabber løsningen, som jeg ikke har kunnet få til at virke (MCE finder filen, downloader den, vil derefter søge efter kanalerne men finder ingenting!?).

Derfor har jeg disse spørgsmål:
Eksisterer den originale MCE guide ikke mere i Danmark? (eller har jeg bare været uheldig).

Og er der nogen måde at skifte om til den originale guide når man har prøvet at installere Bladerunner (synes jeg så et trick et eller andet sted, men kan ikke finde det mere).

Jeg undskylder hvis disse spørgsmål allerede er blevet stillet og besvaret andetsteds, men jeg har i så fald ikke kunnet finde dem.

Tak på forhånd :)

Pliko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 Juli 2006 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Er der virkeligt ingen der ved om den originale MCE EPG guide fungerer i København?

Og heller ingen som ved hvordan man laver det om fra så man igen kan bruge den originale EPG?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes