Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: vindows mediacenter på amd maskine? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sgun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 September 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 88
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 01:10 | IP-adresse registreret  

er helt grøn inden for htpc, og vil så småt starte op med den pc jeg har nu. har hørt at windows mediacenter ikke kan kører på amd maskiner. er det rigtigt?

hvor kan jeg hente prøveversioner af de forskellige mediecentre som kan bruges i stedet for windows mediacenter? jeg skal kunne ligge film ind i mapper, som man kan i mediacenter

Til top Vis sgun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sgun
 
Carstong
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 04 Juni 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 442
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 01:31 | IP-adresse registreret  

amd er da vist bare en processor

Til top Vis Carstong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Carstong
 
Greekstar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 03:36 | IP-adresse registreret  

selvfølgelig er amd da også kompatibel med mce.. de gør det oven i købet godt!

__________________
Mvh.
Til top Vis Greekstar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Greekstar
 
Wizard
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 351
Sendt: 12 Juli 2006 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Jeg har en HTPC med en AMD CPU og det kører helt uden problemer... måske du har hørt det fra en der gerne ville sælge en Intel maskine

__________________
/Wizard
Til top Vis Wizard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wizard Besøg Wizard's Websted
 
WeezY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Juni 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

AMD skal bare bruge lidt mere kølning...  men nu kommer de snart med den nye AMD Live, der kun er til Media center

www.amdlive.com
Til top Vis WeezY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af WeezY Besøg WeezY's Websted
 
Nagash
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 361
Sendt: 13 Juli 2006 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

WeezY skrev:
AMD skal bare bruge lidt mere kølning...  men nu kommer de snart med den nye AMD Live, der kun er til Media center

www.amdlive.com


Arh... Det skal nu tages med et gran salt. Hvis det er ældre versioner passer det godtnok, men ikke på en AMD 64. Den eneste Intel CPU der kræver mindre køling er Pentium M versionerne. Ellers er det nogenlunde ens på de to.

Men ved ikke rigtig hvor du har hørt det pjat med at en AMD ikke kan bruge XP MCE. Min HTPC kører i hvert fald fint med en AMD med MCE.


__________________
Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
Til top Vis Nagash's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nagash
 
Gebisset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 16 Juli 2006 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Der er en lille spidsfindighed med AMD X2 processorer sammen med Hauppauge dual tuner kort (ihvertfald WinTV-PVR500). Her er det kun muligt at bruge den ene tuner. Fejlen skyldes dog ikke AMD processoren, men nærmere en designfejl på Hauppauge kortet.
Til top Vis Gebisset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gebisset
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes