| Sendt: 21 August 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Goddag gode medlemmer af Hifi4All.dk
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en MCE, men den har det med at genstarte og komme med en fin error - og når jeg tænder på min fjernbetjening, ja så tænder min xbox360 også.
Hvis jeg kunne få noget telefon support eller ligen, er jeg ville til at smide en 50'er eller en flaske vodka i nakken på den person som ville være interesseret i at hjælpe mig.
Jeg har kæmpet en kamp - og er snart græde færdig over at dét er sådanne noget rod.
Håber at i kan hjælpe mig, hurtigst muligt.
Ved ikke om dét har noget at gøre med, om min computer går ind under samme frekvens og samme gælder selvfølgelig min fjernbetjening.
MCE'en jeg har anskaffet mig er følgende:
Tekniske Specifikationer:
| Processor: |
AMD Sempron 3000+ |
| Ram: |
2048MB DDR400 Original ram |
| CPU Køler: |
Ekstra Støjsvag køler ca. 12db |
| Harddisk: |
Samsung 250GB S-ATA II Harddisk 7200rpm støjsvag |
| Strøm: |
200Watt støjsvag powersupply |
| Standby: |
S3 understøttelse, støj og strøm besparende. |
| Lyd: |
6 kanals audio codec RealTek ALC655. (AC97 v2.3 Spec.) |
| Grafik: |
ATI Radeon x300 baseret |
| Drev: |
DVD-brænder drev Slimline |
| Netkort: |
10/100 Mb/s Realtek 8100C, Supports ACPI Power Management |
| Stik og forbindelser: |
1 x Parallel 1 x PS/2 Keyboard + mus 1 x Minijack lyd + Mikrofon minijack ud 2 x minijack lyd (på front og bagside) ind 1 x SPDIF Coax lyd udgang 8 x USB 2.0 (4 på front + 4 på bagside) 1 x MiniUSB 2.0 (1 på front) 1 x IEEE1396 firewire 1 x 10/100Mbs RJ45 netværk 1 x VGA
|
Tak for hjælpen indtil videre.
/prowdD - Kontakt mig venligst via email eller msn, hvor efter min telefon nummer vil blive tilgænlig.
Email: sam2442@ofir.dk MSN: steffan.m@stofanet.dk Brugernavn: prowdD
Tak. __________________ X360 owner - Pioneer 43" plasma owner - Soon MediaCenter owner
|