| Sendt: 16 September 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Jeg har et et Haupauge 150, men er ret skuffet og kvalitetn. Kvaliteten er ganske enkelt elendig i forhold til det rigtige TV signal.
Kan jeg på en eller anden måde konfigurere det?
Hvad har i andre gjort? .. Var signalet lige så godt som det rigtige signal efter direkte tilslutning af kortet eller har i også måtte pille ved det?
|