Bruger siden: 30 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 317
Sendt: 17 September 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
Jeg har planlagt at købe et mediecenter når jeg får mit nye plasma tv. Jeg syntes faktisk kvaliteten på sputnik og dr er ved ok til at jeg vil se på det til dagligt, og iørigt sender de jo også film i HD ( kræver en 8mb forbindelse)
Jeg syntes ikke rigtigt der er så mange indlæg vedr. mediecentre, kan I anbefale et? jeg forventer at ville spendere ca 12000 dask
Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
Sendt: 17 September 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
Der er ikke så mange bud på konkrete færdige media centre herinde, fordi de fleste foretrækker at bygge dem selv, så de kan konfigureres 100% til den enkeltes ønsker.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum