Bruger siden: 04 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 24 September 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
Hej !
Så er jeg røget i problemer efter ca 1 år hvor alt har virkert perfekt. Jeg har et dualtuner kort i min maskine (avermedia). Pludselig virkede kun den ene tuner. Dvs jeg kunne ikke optage og se live tv samtidig. Jeg vil konfigurere tunerne igen i media center og søger efter kanaler. Jeg har TDC kabeltv og vælger fint nok cabel og analog. Når jeg søger efter kanaler viser den fint 35 kanaler med navne og det hele, men i toppen står der hele tiden 0 kanaler fundet... Lige meget hvad jeg prøver finder den ingen kanaler og jeg kan ikke se live tv.. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre ???
Bruger siden: 04 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 24 September 2006 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
Nu er der lidt fremskridt.. Men kunne godt tænke mig at slette alt hvad der er af kanalinfo og starte HELT forfra.. Er der nogen der ved hvordan man sletter alt info om kanaler m.m.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum