| Sendt: 25 September 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er sjældent problemer med tilslutning af en laptop. Men man skal altid huske, at man IKKE tilslutter noget med strøm på. Heller ikke selvom det er et mini-jack stik, som man er vant til fra ørebøfferne. Er man uheldig, kan man sagtens riste en indgang, hvis et ap apperaterne ikke er jordforbundet. Og det er en laptop sjældent, heller ikke selvom den er koblet til lysnettet... Typisik er adapteren uden jord, hvilket er uheldigt, da disse ofte kan generere ret store lækstrømme. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|