| Sendt: 30 September 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Jeg vil købe en JVC 37m60 og bank den op på væggen. Så skal jeg have tilslutte min JVC mh30 og min HTPC, men hvordan er det best?
1. Købe en DVI/HDMI-kable til HTPC og op i TVet (DVI i HTPCen, HDMI I TVet). og et scart-kable mh30 op i TVet, men hvad så med lyden fra HTPC.
2. Et scart-kable mh30 op i TVet, og et scart/Komposit Video/Audio fra HTPC til TVet (Komposit Video/Audio i HTPCen, scart i TVet) så har da lyden med, men det er vel det beste
PÅ min HTPC we der også Grøn/RødBlå stik der liner Komposit Hvad er det? X-VGA måske?
Hvis jeg nu også køber JVC mh300 hvor der er HDMI på, ville jeg så have lyden med fra mh300 op i TVet eller skal der bruges et kable mere til lyden
Til sidst hvad er en PC-indgang så der er på 37m60?
|