Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 23:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Kalibrering af Hauppauge HVR-1300 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lance
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 07 November 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Hej forumfolk,

Jeg er ny på forumet og nybegynder på området HTPC. Derfor dukker der nogle spørgsmål frem.

Mens jeg vi venter på pakkeposten skal komme med den nye projektor (Panasonic PT-AX100E), så er jeg gået igang med at få et mediecenter op
at stå. Til at starte med har jeg købt et Huppauge HVR-1300 tunerkort og installeret MediaPortal. Det har jeg så fået til at køre så der, i det
mindste kommer et signal frem...

Nu er det så jeg synes tv-billedet ser lidt mælket ud i det sorte og jeg vil gerne rette op på det uden at skulle justere hele min skærm og
skærmkortkalibrering. Det forbavser mig, at jeg ikke kan finde et drivervindue eller lign. som giver mulighed for at justere farver, kontrast, lys
osv. på tv-kortet - det kan selvfølgelig også være jeg bare er en klovn

Hvordan kan jeg få justeret det billede, så det bliver rimeligt at se på? Det kan da lade sig gøre, ik'?

Hilsen og tak på forhånd
Ilan
Til top Vis Lance's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lance

Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 07 November 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Hejsa