| Sendt: 11 November 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må lige have lidt hjælp her
Har nogen gamle dele liggende som jeg gerne vil bygge en HTPC af men mangler nogen dele som jeg ikke ved meget om og har brug for hjælp.
Gamle stumper består af følgende.
Asus P5B bundkort
Core2 duo E6600 ES
Tagan 480W psu
2 Gmb G-skill ram
7900GT kort
Nogen HD som bliver sat i raid 1 tror jeg.
1: Mangler dermed et tvkort og her har jeg virkelig prøvet at læse men er i tvivl. Har selector hvor jeg kører med scart fra selector til tv. men kan jeg ikke bruge den anden scart fra selector og med et konvertering kit over til et PVR500 kort?. Det skal selvfølgelig stå udmærket men hvis det ikke er lige så flot som på selector er det ok, da det er mest til at optage serier osv til konen.
Synes bare jeg læser meget om folk som ikke får et ordenligt signal med disse kort, kan det være rigtigt?
2: Sprøgsmål 2 er at min cpu er en ES og er dermed ikke sikker på at speedstep på denne vil fungere 100% da MP jo er åben, og da min gamle 965 på mit dengang intel kort ikke ville, ved jeg ikke om det duer på denne heller. så hvilken strømspare typer understøtter MCE? De samme som alm XP eller har den flere muligheder? Er lidt i tvivl hvad de forskellige S1 og S3 gør i forhold til hinanden da jeg normalt aldrig bruger det.
\René __________________ Glem ikke at huske Længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
QX9650 i alm + QX6700 i MCE
Pioneer 427XD
Nyt grej QX9650
Sælges 2 x QX 6700
|