Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 04:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: En sur sød fornemmelse! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Patriarken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2005
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har nu i to år bidraget med min erfaringer vedrørende HTPC på HIFI4ALL.

Det har været spændende og udfordrende, jeg har lært meget og har fået mange "cyberallies" her på HIFI4ALL.

Eftersom at administrationen nægter at modtage tilbud om hjælp til at strukturere den del der hedder HTPC, og jeg er blevet træt af at gentage mig selv(Og kan fornemme at det er tilfældet med mange af de hjælpsomme brugere i dette forum, bla ZuluDK, PHN2 osv), så er tiden kommet til at jeg skifter til et forum der tager HTPC seriøst og som tilkendegiver ens indsats og idéer som et nødvendigt unde for at udbrede HTPC viden.

Jeg er med andre ord træt af det forbandede rod, der hærger HTPC sektionen i dette forum, ligesom jeg er træt af at HTPC ikke tilkrives nok opmærksomhed fra et forum der tilsyndeladende administreres af skulderklappere, hvis fokus udelukkende er på grammofonspillere med "John Deere" løbeværk.

Jeg vil fremover besvare de spørgsmål jeg magter på HIFI-MUSIK.dk i HTPC sektionen. Alle er velkomne! Og bemærk at der er foretaget en opdeling imellem lyd billede, og generelt. Ligesom guides osv er "stickies" i toppen....

Tak for et par gode år på HIFI4ALL og held og lykke fremover.

PS, en spændende artikel/guide om "HTPC -Det digitale hjem" er i støbeskeeen.....Bare som en teaser

Patriarken Out!

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

God vind

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

NickyD
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: Fyn
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Noget mere om HiFi tak
Til top Vis NickyD's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NickyD

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

Det er vel desværre sådan det går når et site bliver for stort... Først starter man ud med essensen, dvs. hifi, som så lokker en ordentlig flok personer til, både dem med hifi som første, anden og tredie prioritet. Nogle af de sidstnævnte har så noget andet - og til en hvis grad hifi-relateret - som første prioritet, og de får så oprettet fora til det de dyrker mest. I sidste ende bliver det hele så stort at redaktionen har svært ved at finde både tid og måske specielt motivation til at dække alle områder. Det ville så være klogt at indsætte f.eks. en patriark (Patriarken) som moderator, men af en eller anden uforklarlig grund er det åbenbart ikke ønsket...

Jeg har absolut ingen interesse for HTPC (misforstå mig venligst ikke her, jeg har intet imod det, men det tænder mig heller ikke), så jeg har ikke bemærket dette issue før denne tråd lå i Mest Læste rubrikken, men det er da trist at når man nu har et forum til et specielt emne, så er det åbenbart ikke "muligt" at få det dækket ind på en tilfredsstillende måde.

God vind det nye sted - hvor der er en hobby er der brug for ildsjæle!

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

CSN Teknik
Branchemedlem
Branchemedlem
CSN Teknik

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Jeg er ked af at høre at du flytter site, da du var den der gav de mest seriøse rød, men så er vi vist en del der blive nød til at smugkigge lidt på konkurentens side, held og lykke femover

PHN2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Hej Patriarken.

Det var, havde jeg nær sagt, dagens dårlige nyhed. Heldigvis kan man finde dig andetsteds!

Det er ellers flot nok, at din hjælp som moderator ikke er ønsket; den er ihvertfald nødvendig fsva. htpc sektionen.

God vind.

mvh. Per.

Til top Vis PHN2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PHN2

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 09 Maj 2007 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Tough luck må man sige. Jeg er lidt ærgelig over du smutter over på den anden side af åen, men jeg kan egentlig godt forstå din kritik.

Held og lykke med det "nye" forum, og tak for de tips som jeg har lært via dine indlæg.

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 03:12 | IP-adresse registreret  

Tudefjæs ....... see you over there  

Tak for hjælpen, den har været nødvendig og nyttig!!

Mvh

LBA75

Til top Vis LBA75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LBA75

mikkelp
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

Hej Anders

Well det var ærgerligt. Du har bidraget til den mere seriøse, tunge, del af HTPC emnerne her på siden. Dog er jeg mest ærgerlig over den måde du smækker med døren på. For mig at se er dine argumenter for at ville bruge et andet forum helt iorden, men hvorfor smække med døren fordi det ikke er dig der bestemmer? At handle i absolutter er jo ikke ligefrem noget der gør sig i et forum.

Jeg vil da kigge over til dig ind i mellem. Held og lykke!

Mikkel

Til top Vis mikkelp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelp

Primeradk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Hej Anders

Ja jeg har også udnyttet dine erfaringer en del  er altid rart når man ved nogen personer der har styr på det, og kan guide en når man sidder fast, så er da lidt ærgeligt, men nu ved vi jo hvor vi kan finde dig. Jeg ved hvad du mener med folk som spørger om de samme ting altid, og måske er jeg også en af dem engang imellem. Derfor burde man oprette en tråd, folder, om du vil som jeg selv prøvede lidt på et tidspunkt hvor folk kan se hvad anndre kører med og som virker, for her synes jeg ofte det er de samme spørgsmål om hvad man skal købe og de spørgsmål slipper du nok desværre heller ikke for på den anden site.

Nå men held og lykke derovre, måske jeg kommer og plager dig lidt der også.

\René

QX9650 i alm + QX6700 i MCE

Pioneer 427XD

Nyt grej QX9650

Sælges 2 x QX 6700
Til top Vis Primeradk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Primeradk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes