Bruger siden: 10 September 2003
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
Jeg kender ikke så mange dedikerede HTPC'ere - - findes de i modeller der ligner alm. audio komponenter (f.eks. 43 cm) og som derfor kan stables og indgå som en naturlig del af et system ?
Det er faktisk ikke så galt, det er ca. 3.500 med mediakittet. (Man skal bruge den PSU som er med, da andre ikke passer ordenligt - så får man også LCD display m. IR sensor og en fjernbetjening hvis man skal bruge den).
Andre lignende HTPC koster ca. 2.500 og det er uden PSU og i nogle tilfælde også LCD display og IR sensor!
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
Sendt: 19 Januar 2004 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
micjen: Jeg ved ikke med afskærmningen, men det største problem er typisk om den leverer nok ampere på 12V og 3.3V og om den larmer meget. (I en HTPC).
Den skulle være ret støjsvag, så det er et spørgsmål om den leverer nok ampere til at man kan smide en rimelig CPU og et nogenlunde grafikkort i. (Et BBA R8500 for mit vedkommende).
Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 478
Sendt: 19 Januar 2004 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
Jeg vil mene alle tre ting er vigtige. Regner selv med en antec
truepower når min htpc skal bygges. gfx overvejer jeg et 9200pro
med 256mb ram, eller en af 9600 versionerne.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum