Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2025 | 23:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: MediaMonkey Tråden (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 December 2007 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Inspireret af mit eget svar i en anden tråd, kom jeg til at tænke på at det er alt for sjældent at nogen på dette forum nævner at de bruger MediaMonkey til at organisere og afspille deres musik. Og det er egentlig synd, da dette højest sandsynligt at det bedste software på markedet (jeg er selvfølgelig åben over for alternativer).

Hva' er MediaMonkey (copy-paste fra mit svar i anden tråd)?

Det bedste program jeg har brugt (og stadig bruger) til at holde styr på min musik, er mediamonkey. Det er super til at tagge, organisere og kan hente track/album-information samt covers fra de forskellige amazon-sider.

Programmet afspiller alle musik-formater nativt: mp3, aac, flac, ape, mpc, mp4, ogg, wma osv...

Den nye version 3 er ude i RC-4 version på deres forum, og er væsentlig bedre end 2.5 versionen der umiddelbart kan downloades fra www.mediamonkey.com . Den er også væsentlig pænere rent grafisk.

Med lidt tålmodighed og et par timers tagging vil du have fuldstændig styr på din musiksamling. Dette program giver det bedste(!) overblik man kan ønske sig over ens musiksamling.

Nåja... Programmet kan selvfølgelig også rippe til både mp3, flac, wma, ogg og sikkert også flere formater med plugins.

Desuden kan man synkronisere numre til sin iPod (og alle andre medieafspillere). Og ja, det virker væsentligt bedre end i iTunes.

Formålet med denne tråd?

MediaMonkey kan være lidt svært at komme i gang med at bruge, da der er forholdsvis mange indstillingsmuligheder. Det er meningen at folk skal kunne søge svar på spørgsmål om MediaMonkey i denne tråd.
Lovprisning af MediaMonkey er selvfølgelig også tilladt i tråden

Det er derimod ikke tilladt at flame mp3, htpc, computerbaseret afspilning af musik osv. Der er masser af tråde hvor I kan gøre det. Denne tråd handler kun om MediaMonkey (og til dels tilsvarende software).

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 11 December 2007 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Her kommer lige et par screenshots jeg fandt af MediaMonkey 3.0 på nettet:

Man kan selv flytte rundt på de forskellige elementer i interfacet. Jeg har f.eks. altid playlisten nederst.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes