| Sendt: 23 April 2008 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har ingen tidligere erfaring med mediecentre, så er ny på området. Men er begyndt at kigge mig lidt omkring, hvad man skal investere i, hvis man gerne vil have noget som kan afspille film og musik i en forholdsvis høj kvalitet (med HDMI, digitale udgange, WLAN etc.).
Har fundet frem til den her Freecom:
http://www.freecom.com/ecProduct_detail.asp?OID=12601&ID =3752&catID=8060&sCatID=1147078&ssCatID=1147078
Nogen der har erfaring med denne eller ligende Freecom mediecentre? Og i så fald, er denne her så noget at investere i? Jeg vil ikke have noget med mindre en 500GB, men kan det bedre svare sig at købe 1TB udgaven? Eller kan man bare "opgradere" 500GB-udgaven med en ekstern USB-harddisk engang i fremtiden, hvis jeg skulle mangle plads?
Min plan er at investere i en AV-receiver med LAN-opkobling, således jeg kan afspille internetradio over mit netværk og så vil jeg gerne koble mediecentret til receiveren via de digitale udgange til musikafspilning direkte fra mediecentret. Ligeledes regner jeg med at koble mediecentret til AV-receiveren via HDMI, således jeg også kan streame film via denne.
Jeg har kun bærbar PC og trådløst netværk, så jeg vil gerne kunne kommunikere med mediecentret via den bærbare over netværket ved filoverføringer etc. Og så vil jeg gerne kunne høre MP3 fra mediecentret uden at skulle have min PC tændt.
Er ovenstående produkt fra Freecom løsningen (synes prisen på Freecom'en også virker ok)?
PFT __________________ Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
|