| Forfatter |
|
Morten Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 311
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har efterhånden set længe på sapphire radeon all-in-wonder kort og havde besluttet mig til, at det blev et 9600 pro all-in-wonder.
MEN, så at deres dvi out opnåes ved at bruge en vga - dvi converter... vil der ske kvalitetstab med dette?
Citér:
MONITOR UDGANG: - 1 15-pin analog D-Sub (standard monitor udgang) - 1 29-pin DVI monitor udgang (der medfølger et stk DVI dongle, så der kan bruges dobbelt D-Sub udgang) |
|
|
Eller har jeg bare misforstået noget her? På nedenstående link står der nemlig 2x vga men på shg's hjemmeside (sælger) står der DVI out....
link til mere info: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=72326 __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |
Thue K Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, skal jo nok egenligt betyde, at der er en dongle med så man kan bruge 2 alm skærme..?
__________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |
bjarke Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, tror du har misforstået det lidt.
På kortet er der både en DVI- og en VGA udgang.
Der følger dog bare også en et DVI til VGA adapter (dongle) med, så du kan have to almindelige VGA skærme kørende
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjarke skrev:
| Der følger dog bare også en et DVI til VGA adapter (dongle) med, så du kan have to almindelige VGA skærme kørende |
|
|
Yeap, det må det gøre.. blev bare temmeligt forvirret over den beskrivelse, og ville være annoying at bestille noget forkert :) __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |
bjarke Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 19 Februar 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan jeg godt forstå...
Der er også et par indlæg der kom mig i forkøbet kan jeg lige se!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 Februar 2004 kl. 03:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, nu når det kom på det rene.
Jeg har et kabel til en monitor jeg ikke bruger mere, der går fra vga -> rgb + horisontal og vertikal frekvens, termineret med bnc stik.
Burde jeg ikke kunne trække disse signaler over i et rgb scart? Spørger, da jeg ikke har dvi lige nu nemmerlig, så rgb scart til mit tv ville jo være alle tiders.. i forhold til den svhs jeg eller skal bruge. __________________ Individer, der residerer i transparente silikatbaserede domiciler, bør ikke tilrådes, at accellerere større eller mindre objekter af geologisk oprindelse.
|
| Til top |
|
| |