| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg er ved at samle mig en ny HTPC, og er på udkig efter det rigtige kabinet. Det har vist sig ikke at være lige til... Jeg søger et kabinet, som skal passe i mit rack. Det må max være 35 cm dybt (gerne kun 30 cm), og 43 cm bredt. Højden er ikke så vigtig.
Det skal kunne vise 1080p HD film og afspille blu-ray skiver. Der skal desuden være plads til to DVB-C tunere (til Zaptor) samt et wifi kort (evt. usb adabter). Lydkortet har jeg som en ekstern USB DAC. Det skal selvfølgelig være strøm besparende og støjsvagt, og så skal det køre 7MC.
Det er dybest set mine krav til systemet. Størrelsen på kabinettet er selvfølgelig hele problemet. Jeg har ikke kunnet finde nogle uATX kabinetter, som han en dybde på under 35 cm. Jeg har derfor set på HFX Micro, som benytter et Mini-ITX bundkort. Det har en rigtig fornuftig størrelse (meget lille!), her er problemet bare, at jeg ikke har nogle PCI slot til DVB-C tunere.
Jeg er lidt på bar bund og kan ikke rigtig finde et kabinet der passer ind i mit setup. Jeg er villig til at gå ned i udssende og op i pris hvis det kan hjælpe. Har I nogle gode idéer, så hører jeg dem meget gerne.
På forhånd mange tak!
|