Hej til alle
Side 1 - Billeder af mit nye anlæg Audia flight int og CD 2 + Vienna BBG + Velodyne DD12
Side 3 - Billeder af sub og opsætning af denne.
Side 3 - Billeder af mit BOSE anlæg.
Side 3 - Billeder af de nye kabler jeg har bestilt.
Side 4 - Billeder af Minidisc spillere.
Side 4 - Billeder af mine nye kabler Kimber 8TC.
Side 7 - Billeder af mit nye Solid Tech Solo Rack både uden og med anlæg.
Side 9 - Billeder af mit anlæg i dagslys som det ser ud nu.
Side 10 - Billeder af min nye Riaa - Rogue Audio Stealth Phono Preamilfier.
Side 11 - Billed af rack med anlæg og beskrivelse af min nye Riaa.
Side 13 - Billed af min reol med min samlede plade samling og mine klassiske CDer.
Side 15 - Billed fra lytte eftermiddag hos NAIM.
Side 16 - Billeder af af par INT forstærkere jeg godt kunne tænke mig at prøve.
Side 17 - Beskrivelse af og sammenligning af lyden fra mine to CD maskiner.
Side 18 - Billed af et måske kommende signal kabel til mit anlæg.
Side 22 - Billeder fra Tina Dickow koncert
Side 23 - Billeder af mit nye signalkabel - Mictor Clearwater Mk ll
Side 24 - Billeder fra koncerten i Amager bio med SAGA.
Side 24 - Billeder fra lytte eftermiddag hos Brian Odyssey den 10 - 12 - 2005.
Side 25 - Billeder fra koncert med "The Pink floyd project" i Amager bio den 10 - 12 - 2005
Side 33 - Billeder fra lytte eftermiddag hos Novisad den 27 - 1 - 2006.
Side 34 - Billeder fra koncert med The Bootleg Beatles og Radiounderholdnings orkestret den 28 - 1 - 2006.
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at få vist mine billeder rigtigt 
Nå men Jensen kom i fredags den 30/9 med hele bilen fuld af nyt grej til undertegnet - det var ventet med længsel, 3 måneders længsel - så jeg var svært glad da han kom.
Vi fik pakket det ud og funktions testet CD hylden og sat forstærkeren til - der var heldigvis lys i den 
Først efter Jensen var taget afsted igen fik jeg samlet alle ledningerne og kunne få den første fornemmelse af hvad det var jeg havde købt.
Og selvom Jensen siger at det lyder ad helveds til i starten, var jeg mere end godt tilfreds med lyden ( den smugle jeg nåede at hører inden jeg skulle på arbejde ) , så når det engang er spillet til er jeg ikke itvivl om at jeg bliver meget glad for det ( jeg købte det jo uden at vide hvordan det lyder overhovedet bortsetfra højttalerne , jeg har hørt VA hos Jensen en´ gang tidligere og var vild med lyden så jeg regnede med / håbede på at Baby grand havde samme lyd filosofi )
Det eneste jeg er / var lidt ked af er at der ingen Riaa er i Audia flight 2 , nå men jeg havde Regas Riaa at sætte mellem min Rega P25 og Audiaen, men det var umiddelbart en stor skuffelse, lyden var meget lavt og indelukket. Dagen efter fik jeg sat Gain op på max og det fik lyden frem og den blev meget mere åben, men stadigvæk flere skridt fra den fede lyd Audia flight CD 2 giver - håber på det bliver bedre når den er spillet til, ellers har jeg allerede spekuleret i at investerer i en ny og bedre Riaa ( vil bruge ca. 10 k +/- hvad der skal til for at jeg bliver tilfreds )
Jeg mangler stadigvæk at tilslutte min nye Velodyne DD12 til anlægget, men mit arbejde tager meget af min tid iøjeblikket, og jeg skal have ro og tid til at sætte mig ind i hvordan subben skal tilsluttes hvis jeg skal have en chance for at finde ud af det.
Det hele står rodet nede på gulvet da jeg mangler et møbel der ikke kun er funktionelt men også pænt ( for konens skyld )
Mit anlæg består så af følgende:
Audia Flight INT 2
Audia Flight CD 2
Rega P25 og Rega riaa
Sennheiser HD650 og Sudgen Headmaster
Vienna Beethoven Baby Grand og Velodyne DD12
Højttaler kabel: Tara Labs omni
Jeg har envidere følgende der ikke er sat til iøjeblikket:
Denon DCD - 3560
Naim NAC72 forforstærker og Naim NAP140 effektforstærker
Begge er snart 20 år gamle 
Alt dette står på mit såkaldet "herre værelse" eller "teknik rum" som min kære kone kalder det - det er for stort og grimt til at få lov til at komme ned i stuen ( jeg skal sku nok få lært hende et eller andet en dag jeg bliver stor , stærk , og modig nok til det
)
I stuen står så mit surround anlæg der er følgende:
Bose lifestyle 35
Phillips 32 pixles plus fjernsyn
Ved godt Bose ikke er velset herinde, men jeg er nu godt tilfreds med det 
Suk - billed størrelsen er 115 kb, hvordan får jeg den ned til 35 kb så jeg kan uploade det til forumet ?
Jeg har sendt billederne til CHTT der er så venlig og hjælpe mig med at få den op i forumet - men jeg må sku se og få lært hvordan man gør.

Hov så skete der vist noget - det står jo på gulvet, indtil videre 

Her er så et mere.

Og et af velodyne DD12 - jeg endnu ikke har fået sat til - gruer lidt for det, for det ser ikke helt nemt ud, men det lykkes vel 

Her er så et af den venstre højttaler - vienna Bethoven Baby Grand der spiller forbavsende godt , når man tager i betragtning hvor "små" enheder der er i og hvor "lille" en højttaler det er

Og et af den højre højttaler ( tju hej hvor det går med at få billederne ind
)

Her er et mere fra en lidt anden vinkel 

Her er så et af min Denon DCD 3560 - jeg glæder mig til at sammenligne den med min nye Audia flight 2 CD , jeg har altid været glad for min Denon
Niam for og effekt forstærker ovenpå Denonen havde en meget "neutral" lidt "let" lyd såhusk jeg visker - men jeg vil senere prøve at sætte dem foran Beethoven Baby Grand for at hører lyden af dem , og se om jeg overhovedet kan genkende lyden, da det jo som sagt snart er mange år siden jeg sidst har lyttet til dem.

Jeg er på udkik efter et rack med 4 hylder jeg kan have mit anlæg i - det Audio magic hepta jeg var blevet lun på er desværre for stort til mit rum - så hvis der er nogen der har forslag til et godt rack, så bare sig frem 

Her set lidt for oven med min Rega P25 , Rega riaa , Sudgen Headmaster og mine hovedtelefoner Sennheiser HD650 som jeg er virkelig glade for og har haft mange dejlige timer sammen med , nu hvor jeg ingen højttalere havde.
Det er alt for nu - kommer senere med flere billeder når jeg har fået indrettet mig lidt bedre. Og så måske også et par billeder af det "unævnelige" Bose lifestyle 35.

Jeg er sku bare en glad mand lige nu , ja jeg er 

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12