Efter at have ageret voyeur i dette forum længere end jeg er glad for at indrømme, vil jeg gerne selv bidrage lidt til underholdningen.
Det er utroligt inspirerende at se så mange forskellige setups og lytte til de mange gode råd og input.
Her er mit grej:

Audia Flight One
- den første integrerede forstærker, som jeg ikke har lyttet mig sur på endnu. Den gør det meste rigtigt

Martin Logan Eon
- jeg har haft elektrostater i flere omgange og vender altid tilbage

Shengya CD-S10
- måske er det en brist i min karakter, men jeg har endnu til gode at høre en selv meget dyr cd-spiller, der retfærdiggør prisen. Denne HDCD-afspiller er både billig og god
Velodyne SPL1000 subwoofer
- havde egentlig tænkt mig, at den kun skulle bruges til film, men nu kører den hele tiden
Panasonic PHD8EK, 42 tommer plasma
- har netop afløst den LCD-skærm, jeg købte i ubegribeligt dyre domme, og som nu er degraderet til et af børneværelserne. Det er en helt nøgen prof-monitor. Bortset fra blæserstøjen, der dog er til at leve med, er det en rigtig god skærm
Selector-boks
- fodrer plasmaen med et helt fornuftigt tv-signal og bruges også som leverandør af radio
Toshiba SD350 - dvd
- til prisen giver den et rigtigt godt billede via HDMI
Panasonic DVR-520
- Harddisk-recorder, som primært bruges af ungerne til at optage musikvideoer
Sanyo PLV-Z1
- som lige nu står og samler støv. Har ellers leveret mange gode filmoplevelser, men kan ikke rigtigt konkurrere med plasmaen
Andet grej:
Yamaha EMX200+ + Dynacord-højttalere
- PA-anlæg, som stilles op, når der er fest og som ungerne bruger til deres bands

Jeg har leget med hifi i over 20 år, og et utal af apparater har passeret ind og ud af min stue. Vinylen røg, da jeg begyndte at få børn, men vender nok tilbage en dag.
Religionskrige for eller imod analog/digital, rør/transistor siger mig ikke alverden, og jeg står også af, når det gælder alt for opfindsomme tweaks og esoteriske kabler. Så vil jeg hellere købe noget mere musik. Jeg kører med en skønsom blanding af Kimber og mere underlødige stumper. Og vil til hver en tid anbefale at bruge pengene på elektronikken (eller musikken).
Jeg har også eksperimenteret lidt med surround, men som inkarneret filmelsker ærgrede det mig, at den evindelige fintuning af systemet tog opmærksomheden fra filmen.
Det nuværende setup dækker mit behov for kræsen hifi-lytning og passer fint til film. Og så ser det rimeligt diskret ud, og er skruet sådan sammen, at hele familien – inklusive de tre unger – har fornøjelse af det til daglig.
Og det er vel sådan set det, det hele drejer sig om!
VH/BLA