Forfatter |
|
Muscleman Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 20 November 2005 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, Her er så den spilledåse jeg hører på til daglig, Luxman setuppet har godt nok nogle år på bagen, men spiller stadigvæk forrygende i mine ører, CD spillen skal skiftes ud ved først kommende lejlighed, og LCD skærmen på 32" fra LG har bare et knaldgodt billede

__________________ Holfi Integra 2.5.1
Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 21 November 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart et lækkert setup, men kan du ikke skrive lidt om komponenterne og evt. begrundelsen for dine valg. MVH Morten __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 21 November 2005 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det ser ikke dårligt ud men som scherer skriver lidt mere info, og hvilken type musik lytter du til..
Novisad
|
Til top |
|
|
Belsebub Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
Sendt: 21 November 2005 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det for en cdafspiller du har? Det er ikke NAD'en vel? Jeg leder nemlig efter en cdafspiller til en rimelig pris. __________________ "Gimme fuel gimme fire, gimme that wich i desire"
Tryk her for at se mit setup
|
Til top |
|
|
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
Sendt: 21 November 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, det er en NAD CDafspiller.
Hvad for nogle højttalere er det? Dit Luxman grej, er det ikke en M120A
Effektforstærker og en M02 forforstærker. I såfald, hvordan spiller det
sammen?
|
Til top |
|
|
Muscleman Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2005 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej .
Jo det er en NAD 521BEE, og forforstærkeren er en Luxman C03,Effekttrinet er Luxman M120A,Højttalerne er Dali 450.
Jeg Kører med Supra PLY højttalerkabel og Taralabs signalkabel, og det matcher setuppet udemærket, begrundelsen for min lidenskabelige kærlighed til Luxman er at jeg syntes man skal lede længe efter et anlæg med en så god varm klang som Luxman kan præstere,samtidigt er det jo en fordel at fordi Luxman jo har en del år på bagen er det til at erhverve komponenterne for en rimelig pris, jeg gav feks 1000 kr for C03 eren i DBA brugt !!!, og den spiller perfekt, jeg mener at hvis man skal ud og købe en forforstærker i samme kvalitet i noget nyere grej skal man hoste op med adskillige tusindlapper mere, mit næste projekt er en ny CD spille evt en DVD afspiller der lyder ordentligt også i stereo-har i nogle forslag ?, jeg venter også på at finde et Luxman effekttrin M05, så er jeg vist meget godt kørende, højttalerne spiller fint, men med tiden håber jeg at få fat i et par Dali Grand eller Helicon.
Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Muscleman Forum Bruger

|
Sendt: 22 November 2005 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glemte lige at skrive lidt om hvilken musiksmag jeg har, jeg er jo en gammel dreng på 44, og er flasket op med Dire Straits og Meat loaf, Pink Floyd, så det der i øjeblikket bliver lyttet mest til er Mark Knopfler og Roger waters, og jeg kan garantere at Marks Guitarsoloer lyder suverænt på det anlæg (i kan bare spørge min nabo-han har været inde og klage, han mente at jeg var for gammel til at spille så højt)
Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Japer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 890
|
Sendt: 22 November 2005 kl. 04:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ha ha ha ha
Sagde han virkelig du var for gammel til at spille så højt, hold kæft en tør kage 
|
Til top |
|
|
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
Sendt: 22 November 2005 kl. 07:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt setup! Jeg deler din passion med Luxman. Har selv Luxman L-10 og LV103U.
|
Til top |
|
|
Muscleman Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 06:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
m
Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Muscleman Forum Bruger

|
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 06:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Igen.
Mit Effekttrin begyndte at Knage lidt i den ene udgang ,så jeg måtte med blødende hjerte finde lommelæderet frem , da jeg havde besluttet ikke at ofre flere penge på den effektforstærker der har 20 år på bagen, mit valg faldt på en Holfi Integra 2.5.1 og en Denon DVD 1920, jeg kan kun sige at jeg har været meget glad for mit Luxmann setup-men det er lidt med at jeg må indrømme at Holfien spiller røven ud af bukserne på Luxmanen, og Denonen har både fed lyd og Knivskarpt billede, af kabler bruger jeg et par Taralabs signalkabler og etQunex HDMI-P,slangerne til mine Dali 450 er stadigvæk SUPRA Ply.
Tag jer ikke af ormegården under hele herligheden, det skal der nok komme ordning på ,jeg bruger dog stadivæk min Luxmann T 112 tuner, da det er den bedste der nogensinde er lavet efter min mening.
Jan __________________ Holfi Integra 2.5.1
Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 07 Januar 2006 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Muscleman,
Tillykke med din nye forstærker men se at få rette billedet. Det er alt for stort til siden.
Haugaard
|
Til top |
|
|
Muscleman Forum Bruger

|
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Så Mente jeg det var på tide at prøve noget nyt,da mit effekttrin begyndte at knage i furene , jeg var derfor ude at lytte til en masse forskelligt grej, og valget faldt på Holfi 2.5.1 og Denon DVD 1920, Det er med blødende hjerte at jeg må indrømme at Holfien spiller R.... ud af bukserne på Luxmann setuppet, men det syntes jeg at det gør-der er langt flere detaljer og stereoperspektivet er meget bedre, og samtidigt er der jo fjernbetjening så man kan ligge på fifaen og fyre den af uden at rejse sig.
Jeg kører stadigvæk med Supra Ply højttalerkabler, men har dog skiftet signalkabel mellem Holfien og DVD til Taralabs Spectrum 2a, og det er en virkelig god kombination.
Højttalerne er Dali 450, men mit næste projekt er at finde et par gode brugte Dali Grand eller Helicon, men indtil da kører 450 erne fint .

Holfi XARA DC
Sony DVD RDR-HX820
Denon TU- 1800 DAB
LG 32LX2R
Dali Helicon 400W
|
Til top |
|
|
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2056
|
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med Holfi'en, det er en kanon forstærker Har selv lidt af deres grej, og er meget tilfreds. Men jeg mener nu at du skulle prøve en anden maskine som cd-afspiller. På et tidspunkt brugte jeg en Denon DVD2900, og da jeg så prøvede med en gammel Rega Planet, fik Denon'en klask til sit netstik.
Hvad angår højttalere, kan jeg i øvrigt anbefale Dali Helicon
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
Til top |
|
|