| Sendt: 16 November 2003 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overskriften siger nok det meste. Jeg er ikke (endnu?) en velstedt embedsmand med direktørløn, og har derfor ikke rigtigt de midler der skal til for at få et rigtigt godt anlæg. Derfor stammer mit anlæg hovedsageligt fra konfirmationspenge - dog med undtagelse af min nye (brugte) pladespiller som jeg, til stor tilfredstillelse, næsten lige har anskaffet mig.
Opfindsomheden i valg af mærker er nok heller ikke den største. - øhhh, er der andre steder end hifiklubben der sælger gode anlæg  Men jeg håber at dommen fra forummets brugere ikke er for hård
Dog skal det siges at jeg har planer om at købe et sæt nye højttalere inden for den nærmeste fremtid til en 6-8 kilo i alt. Forslag modtages med kyshånd
Og her er mit nuværende setup så:
Denon DRA-1000 reciever... Køn er den ikke, men den har aldrig svigtet mig
Denon DCD-755AR
Rega Planar 3 - købt brugt på dba.dk for nylig... mmm der er ikke noget som vinyl
Infinity Reference 61 mkII - hvis bare højttaleren spillede ligeså godt som den er stor
Alt dette er samlet af TaraLabs kabler. Henholdsvist Nexa til HT'erne og Prism 200 som signal.
Til sidst er lige min software som ikke er fed pga. kvantiteten - Har kun ca. 120 cd'er. Men i kraft af mine nye cd-hylder designet af Jesper Holm. Billedet er måske ikke i den bedste kvalitet (læs: l**te dårligt digi-cam) men i virkeligheden ser det godt ud
Nårh, ja... og så er der lige mine guitarer, men det er vist ikke det rigtige forum at diskutere dem i
|