Til trods for over ett år i Danmark nå, skriver jeg stadig lidt dårlig dansk. Er egentlig nordmann, men håber I kan overskue mig alligevel
Jeg er meget glad for mit HiFi anlæg og LCD TV, og vil forsøge at presentere det her
Forstærkeren er en Harman/Kardon HK670. Deb ble i sin tid købt sammen med en Harman/Kardon HD750 CD-afspiller og 2stk Infinity Reference 61 MkII. En kombinasjon jeg har blevet meget glad for. Ikke kun pga den gode lyd, men også fordi jeg synes anlæget ser godt ud også. Man "hører" jo også lidt meg øynene

Forstærker: Harman/Kardon HK670

CD-afspiller: Harman/Kardon HD750

Højtalere: Infinity Reference 61 MkII
På billedsiden har jeg vært så heldig at få et Sharp LC32P55E LCD TV. Det er riktignok ikke et HD TV, men gør til gængeld en meget god job med PAL og DVD!!
DVD-afspilleren er dog en bid jeg gerne vil udskifte. Det er en eldre model af Hitachi DVP-505. Den fungerer godt nok, men det findes afspillere "der ude" jeg ved vil gøre joben meget bedre
Jeg benytter en Profigold scartkabel og kører RGB over scart. Gir et udmerket bilde

TV: Sharp LC32P55E

DVD-afspiller: Hitachi DVP-505
Har overvejet at udskifte det hele til et surroundsystem, men med dagens økonomi er jeg af den opfatning at jeg heller vil ha et godt stereosystem enn et dårlig surroundsystem
|