Forfatter |
|
Kduus Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er endelig blevet for træt af surround. Det var for dyrt og lavede ikk nok i forhold til hvad det kostede i min studenter hytte. Alt der har noget med surround er næsten solgt, baght, centerht. Mangler dog at sælge receiveren. Mit faldt på Thule pga. designet og den bedst i forhold til mine penge og hvad jeg prøvede. Mit gamle setup kan ses her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12089&K W=Kduus Nuværende gear består af: Denon DVD-2200 Thule PR100 forforstærker 2 stk. eAR 501 effektforstærker Dali grand Samsung LE32r51b  Troede kabelrodet forsvandt sammen med de mange surround kabler. Blev klogere  Kan godt være lcd'en ikk viser 1:1 men billedet er stadig helt super. mangler faktisk kun 1:1, når der ska lege i autocad  Kraftværket der er ikk trækker meget strøm, men det kan spille og ikk bare rigtig godt.  __________________ Mit stereo setup
Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
|
Til top |
|
|
flaz Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1149
|
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot og stilet ser det ud - kunne forestille mig at det lyder godt også 
De EAR ser altså spændende ud! Ved dog ikke helt om jeg tør prøve dem 
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser da slet ikke tosset ud af et "studenterstereosetup"  .....du savner slet ikke centeren til at formidle lyden? __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super lækkert setup  De Ear er smukke. Du mangler da lige en rigtig cd så
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er godt ud  Jeg er vild med de Dalihøjttalere. Hifi-syndromet har det med at udvikle sig...  Jeg har selv været turen igennem fra surround til stereo, men er nu på vej tilbage til surround igen. Dog uden at stereo-lyden kommer til at lide under det... Jeg må give Raskolikov ret. Du mangler en decideret cdafspiller. Her vil du med statsgaranti opleve en markanet forbedring i forhold til din dvdafspiller, uden det behøver at koste en bondegård. En cdafpiller i samme prisklasse som din dvd vil tæve den for vildt...
|
Til top |
|
|
Kduus Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Giver jer fuldstændig ret. Ville meget gerne have en cd afspiller, evt bytte dvd'en om til billigere så jeg får lidt flere penge at finde til en cd. Eventuelle forslag (gerne brugt) til én vil jeg gerne kigge på, gerne med et stilrent design. Jeg gik meget efter designet denne her gang da jeg skulle vælge forforstærker, er også selv vild med eAR designet, som jeg synes jeg ville udnytte bedre, men AR lavede ingen forforstærker der ville passe ind til almindelige su "og ingen arbejde" penge. De brugte AR har ingen fjenbetjening sp dette var heller ikk en mulighed og det er for vigtigt for mig at have dette. __________________ Mit stereo setup
|
Til top |
|
|
Kduus Forum Bruger

|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Ser da slet ikke tosset ud af et "studenterstereosetup" .....du savner slet ikke centeren til at formidle lyden?
|
|
|
Mangler tit hele surround sættet til at høre diverse dvd-audio. Centeren specifikt mangler jeg ikke, de 2 fronter er så gode, så de snyder mig og andre, der er på besøg nemt til at tro den stadig er der. __________________ Mit stereo setup
|
Til top |
|
|
Zakki Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20
|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virkelig flot anlæg! 
- Det er holdt meget stilet, og harmonisk 
Faktisk næsten mit drømmeanlæg :b
Kun STORE roser herfra! 
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 23 Oktober 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvej at købe en billig DAC, f.eks. en Audio Alchemy, Cambridge eller Musical Fidelity. Brugt naturligvis.
|
Til top |
|
|
Kduus Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakki skrev:
Virkelig flot anlæg! 
- Det er holdt meget stilet, og harmonisk 
Faktisk næsten mit drømmeanlæg :b
Kun STORE roser herfra!  |
|
|
Så vil jeg da næsten høre hvad du ville ændre?  __________________ Mit stereo setup
|
Til top |
|
|