Sendt: 19 November 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak......jeg har nu været med længe CD-afspilleren er en ligeudaflandevejen Parasound CD/P-1000 som skriger efter en Audio Note DAC af en slags Forforstærker og RIAA er Tekni-Fi's Tiny Tube, som er modificerede med Black Gate's, og andet godt.....de er dermed mere spændende at tage billeder af, når frakken er taget af dem. Snell E3erne kræver næppe nærmere introduktion. Af kabler er der brugt Audio Note AN-S i kæden pick-up --> RIAA --> forforstærker. Der sidder et Isoda HA-08 m/WBT stik mellem forforstærker og effekttrin, og så sidder der et Argento sølvkabel mellem CD-afspiller og forforstærker.......der trænger mao. til at blive ryddet op. AN-Serne er voldgode i mit setup synes jeg, så de fortrænger nok de andre hen af vejen. Højtalerkablerne er Nordost Solar Wind......dem er jeg meget glad for. Som det stikker i øjnene fra billederne, trænger jeg til noget ordentligt at stille anlægget på. Der er tale om en hvidmalet IKEA stigereol, af mærket "Sten" __________________ * Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*
|