Forfatter |
|
SoundFreak Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Nørder! Aren't we all?! 
Har ofte beskuet og beundret andres grej fremvist her på HIFI4ALL, og tak for dét! Altid spændende at se hvilket udstyr andre har valgt, og hvilke kompromiser der er blevet indgået, og forestille sig den vellyd der strømmer ud i familiestuen, kollegieværelset eller, for den virkelig heldige og/eller velstillede, lydrummet.
Har efterhånden oparbejdet en stærk trang til at vise mit udstyr frem, så her er min vellyd 
Samlet overblik af stuen; godkendt af kæresten udelukkende pga. langvarigt surmuleri 

ACCUSTIC ARTS CD-PLAYER I

ACCUSTIC ARTS POWER I

GRADO GS 1000 & GRADO RA1

ProAc Response D15

Vincent strømkabler; Mictor SAX signalkabler; Supra Rondo 4x2.5 højttalerkabel & Supra netliste; SD-fødder; Nordost Pulsar Points; Cardas RCA/XLR Caps. __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa SoundFreak 
Det ser jo flot ud 
Det jeg er meget vild med - er dine høretelefoner setup ! det er jo de nye Grado RS1000 - hvordan spiller de i forhold til RS-1 ??
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
De spiller fantastisk! Der er mere af det hele, alle parametre er forbedret; bassen går dybere, sprød diskant, fyldig og varm mellemtone, flere detaljer over hele linjen, mere luft og større lydbillede. Grado's karakteristiske lyd. Uforceret, uanstrengt - laidback! Man kan sidde med dem på i en uendelighed, de er virkelig store, masser af rum hele vejen rundt om øret, strammer overhovedet ikke. Hovedbøjlen skulle de måske overveje at arbejde lidt med; pga af størrelsen på hovedtlf. sidder de næsten for løst, men det er en mindre anke når de nu lyder så godt! __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
Fl.D.P Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ganske lækre højtalere du har dig der....  er ganske misundelig på dig.
|
Til top |
|
|
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fl.D.P. - Er meget glad for mine ProAc, min første virkelig seriøse opgradering, det er i mine ører de bedst lydende højttalere - anywhere! Dem og Gamut!
Sveske - Tjoh, der kan måske godt presses en pladespiller ind, er meget fristende. Har overvejet det før, men det er forblevet på det stadie, hmm... __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der,
det er da et superlækkert anlæg du har skrabet sammen. Meget stilfuldt og enkelt samtidig. Jeg formoder at det er bevidst at du har valgt at det skal stå på gulvet eller er det indtil et eller andet møbel er indkøbt?
Venligst __________________ mvh
|
Til top |
|
|
pigolo Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser sku godt ud det der 
den der boks du har til dine høretelefoner hvor har du fået anskaffet dig sådan en leder nemlig selv efter en i en anstændig kvalitet selvf 
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækker setup! Lækre Proacs!
Rummet ser lidt rigeligt bart ud - hvordan er akustikken?
Det der Acoustic Arts? hvor stammer det fra?
/Lars
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 10 December 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 - Klart at det er bevidst Synes det er stilet, men rigtigt gættet, jeg leder efter det rigtige møbel, som kan bevare det simple-no nonsens-udtryk jeg er tiltrukket af. En buet ramme af massivt træ, koster sikkert en formue, men jeg venter gerne på det rigtige 
pigolo - Jeg købte den brugt sammen med RS1 for knap 2 år siden, god samlet pris (6000).
Sjoenne - ACCUSTIC ARTS er fra Tyskland. Købte det hos Hans, Artsound, i Viborg. Han fører dem ikke længere, desværre, fortjener at blive udbredt. Akustikken er rigtig god på trods af de meget bare vægge. Vi er lige flyttet ind i lejligheden (datoen på billederne passer ikke), og vi har ikke fundet ud af hvad der skal hænge på væggene endnu; afgrundsdyb forskel i smag er grunden til dét!  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
christian m Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 406
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
du må gøre dig selv den tjenste at skifte supra rondo ud til noget bedre,det ligner nu ikke supra de er da lyseblå!,men prøv for guds skyld noget andet
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åh den ACCUSTIC ARTS forsterker er bare skøn det er vellyd har op til flere gange lyttet til den hos activ hifi og det er sku den jeg drømmer om syn pengene ikke er det vis de var stod den og deres cd i min stue - Helt sikkert!
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 10 December 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
christian m - Jeg ved det, det er det eneste/sidste jeg virkelig mangler at opgradere! Men det er Supra Rondo, jeg har skrællet den lyseblå skærm af i håbet om at fjerne en del af afskærmningens dielektriske effekt. Måske det er selvsuggestion, men synes det har haft en positiv effekt.  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 10 December 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da et ok setup, men men, fra stikkontakten og til strømskinden skal du se og få et bedre strøm kabel og et tæpe forand dit setup.
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2006 kl. 01:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Znefi - Det er rigtigt, havde glemt at Activ Hifi fører ACCUSTIC ARTS Håber du realiserer din drøm...
nhj4 - Ups, en opgradering forglemt Er på jagt efter et nyt strømkabel fra stikkontakten til strømskinnen, skal være med jord. Men det må vente til efter jul og nytår, i forvejen en temmelig bekostelig måned Der er sådan set et tæppe foran, godt nok ikke helt op til, men trods alt... Desuden fordrer parforholdet visse kompromiser  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
Sendt: 11 December 2006 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej soundfreaks jeg ville lige sige at det er et super fedt anlæg du har dig der, Har selv haft acoustic arts dac og den kan bare symnge..
mvh monolake __________________ Analog World
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2006 kl. 01:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Monolake, tusind tak Hvorfor har du ikke længere A. ARTS Dac?__________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
Monolake Lukket konto

|
Sendt: 11 December 2006 kl. 01:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grunden til jeg ikke længer har acoustic arts dacen er fordi jeg er gået over til vinyl, og så tænkte jeg at anden kunne få gavn af sådan en super dac (32bit) upsamplign (384) så den kan nogle tricks .. __________________ Analog World
|
Til top |
|
|
SoundFreak Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2006 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så du har fuldstændig skrottet cd/sacd?? En anelse drastisk!! Eller har du bare neddroslet ambitionsniveauet for cd/sacd og opgraderet den analoge lyd?  __________________ Mvh. SoundFreak
|
Til top |
|
|
Monolake Lukket konto

|
Sendt: 11 December 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
soundfreak jeg har bare droslet ned og opgraderet det anaoge del...
__________________ Analog World
|
Til top |
|
|