Det ser måske lidt indviklet ud men er faktisk ret let.
ja det var det jeg prøvede og det gik også fint men så fik jeg af vide af en eller anden Admin at der var virus eller sådan noget på billederne.. også var der en der lavede det hele for mig.. så ved ikke lige helt hvad fanden det er jeg gør forkert..
ja det var det jeg prøvede og det gik også fint men så fik jeg af vide af en eller anden Admin at der var virus eller sådan noget på billederne.. også var der en der lavede det hele for mig.. så ved ikke lige helt hvad fanden det er jeg gør forkert..
En virus?
Så er der 2 muligheder.
Du har virus på din com.
Det var en fejl. og prøv igen.
ok så tror jeg det var en fejl af en art for har aldrig haft virus har et eller andet dyrt virus program og den kan ikke finde noget så tror da jeg er fri for det hehe
men så prøver jeg bare igen så.. og tak for hjælpen
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum