Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
Sendt: 10 Maj 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
så har jeg fået bestilt mig et par Dali suite 2.8 højtalere og en NAD C162 forforstærker.. regner med at få det i morgen glæder mig virkelig for den spiller fandme dejlig den højtaler!
skulle meget gerne have tingene i morgen det bliver en stor dag :P
Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
Sendt: 11 Maj 2007 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
Hi-Sonny-Fi skrev:
pigolo skrev:
Tusindfryd skrev:
Dali Suite serien er efter min mening også en af deres mere vellykkede højttalere...
synes jeg helt klart også den er.. virkelig smuk også spiller den jo rigtig godt til rock musik og lign så kan det ikke blive meget bedre hehe
Bestemt. Den spiller faktisk alle typer musik godt. En højtaller af høj klasse.
er også meget tilfreds med den
tænkte på om der er nogen der har nogen ide om hvordan de vil spille med et par taralabs helix 6 kabler spændt for ? jeg har en NAD C272 effekt blok og en NAD C162 forforstærker.. har selvf hørt de omtalte højtalere før men det var ikke lige med det set up det var med en NAD C372 og nogle tara labs kabler af en eller anden art til 89 kr meteren..
Regner selvf med at det lyder klart bedre men hvad kan jeg forvente ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum