Sendt: 19 Oktober 2007 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er mit setup:
Forstærker : AVI Labaratory Series integreret forstærker. Yder ca. 2 x 200 w. Spiller rigtig godt og har kraft nok til højtalerne, men en dag kunne jeg godt tænke mig nogle kæmpe monoblokke og en rørforforstærker.
Cd-afspiller : Kenwood L1000 D, fungerer normalvis kun som drev.
DAC : Er til reparation men det er en Northstar dac. Spiller glimrende. Billeder kommer senere.
Tuner : Harman Kardon TU 915, gammel men fungerer fint til mit behov.
Riaa : Cambridge, kan ikke ses da den står langt inde på hylden for at kunne nå med kablerne.
Pladespiller : Rega Planar 3 med Ortofon MC-3 turbo pickup og hjemmelavet plint som den hviler på. Alm. mdf-plade. Tung, tung. Det har lyden bestemt ikke taget skade af.
Højtalere : JBL 240 TI, det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Detaljeret, masser af krop og nærvær.
Kabler : Lidt forskelligt, Chord signalkabler(Crimson og Chameleon), Van den Hul D102 MK.lll, Højtalerkabler Monster MI4s biwire.
Beklager billedkvaliteten, men det er et svært rum at tage et ordentligt billede i. Samtidig er kvaliteten gået noget ned i forhold til originalbilledet. Måske at jeg skal finde et bedre redigeringsprogram.

AVI forstærkeren.

Rega Planar 3

Kenwood L1000 D
|