Nu har jeg gennem tiden nydt mange billeder af forskellige setups herinde på siden, så nu vil jeg bidrage lidt og vise mit eget ydmyge setup frem :)
Værrelset:

Min NAD C 320BEE og min Audio-Pro Ace Bass2 subwoofer + kabelrod:

Der er massere af FLAC på computeren ;)

Her er mit lydkort, det er et Terratec Firewire 7.1.

Her er en Tannoy Sensys DC1:

Her er mit er mit Prosonic LCD fra føtex, ikke noget super TV, men det kan drejes ud og så kan jeg se alle mine ynglings serier når jeg ligger og chiller i min seng.
("Entourage" "Sopranos" "The Wire" "House" "South Park" mfl. kommer ind under kategorien af favorit serier

)
Her kan også sens den højre HT, som hænger på et Vogels beslag

Når jeg ser film foregår det som regel i mine forældres stue på deres PX700 som jeg har foræret dem:

Her er mine hovedtelefoner, de er primært købt pga. at de er meget slidstærke, og kan foldes sammen og stadig har god lyd. Det er Technics RP-DJ1210:

Her er mit maleri af Michael Corleone, som jeg netop har fået indrammet (det hænger i den anden "ende" af mit værrelse). Det er jeg mægtigt glad for

:

Her er lige et closeup fra en lidt skæv vinkel

:

Og så er der lige et sidste af computer skærm, tastatur osv:

Ja det er jo ikke verdens dyreste anlæg, men jeg synes det spiller ret godt.
Jeg har ikke villet invistere mere i anlæg før jeg flytter et sted hen hvor det skal blive stående lidt længere og hvor jeg kan have plads til nogle ordentlige gulvhøjttalere.
Forstærkeren og Subwooferen har jeg købt brugt, hhv. 1½ år og 2år gamle.
Har ikke oplevet nogle proplemer med dem.
Jeg gav 1200 for forstærkeren og 2500 for subwooferen.
Life PT er mine kabler af lakrids og lysnet ledning, men har købt nogle kabler herinde brugt som skulle være på vej med posten.
Det drejer sig om 1m RCA kabel som skal gå fra mit lydkort til min 320BEE, og så nogle højtalerkabler.
Så mangler jeg bare 2sæt RCA kabler til min subwoofer, så jeg håber der dukker noget rigtigt op i KSB snart