Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 11:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit dejlige setup:) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

Hejsa!

Synes lige jeg ville vise mit udstyr frem til alle interesserede. Nu er det ikke verdens dyreste, da jeg stadig er på SU, men jeg er tilfreds med det. Indtil videre Hvis i har lyst, så er kommentarer velkomne. Og hvis i har forslag til opgraderinger, så sig endelig til

Forstærker: Marantz PM7000

Cd-afspiller: Marantz CD4000

Højttalere: B&W CM2

Signal Kabel: Tara Labs

Højttalerkabel: Black Rhodium AST 200 Biwire kabel

TV: Philips 28PW6306

XBOX

Der skulle gerne komme billeder i morgen

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 10:52 | IP-adresse registreret  

næ, måske ikke verdens dyreste, men ret fornuftigt sammensat syntres jeg, du har helt sikkert fået god lyd for pegene, det er er vigtigt at sætte tigene ordentlig sammen og et mærke som Marantz går man sjældent fejl af.

dolese1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
næ, måske ikke verdens dyreste, men ret fornuftigt sammensat syntres jeg, du har helt sikkert fået god lyd for pegene, det er er vigtigt at sætte tigene ordentlig sammen og et mærke som Marantz går man sjældent fejl af.

Nej jeg er rigtig glad for min forstærker, og det varer noget tid inden den skal byttes ud. Men når den endelig skal skiftes med en anden, så bliver det jo nok Marantz igen Det eneste problem der er, er at bassen til tider kan lyde buldrende, men jeg tror det skyldes akustikken i lejligheden. Tror der mangler et gulvtæppe, og nogle flere møbler

Til top Vis dolese1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dolese1

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 03 Februar 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

dolese1 skrev:

Ikke Slipsefyr skrev:

Nej jeg er rigtig glad for min forstærker, og det varer noget tid inden den skal byttes ud. Men når den endelig skal skiftes med en anden, så bliver det jo nok Marantz igen Det eneste problem der er, er at bassen til tider kan lyde buldrende, men jeg tror det skyldes akustikken i lejligheden. Tror der mangler et gulvtæppe, og nogle flere møbler

Ja for guds skyld, et gulvtæppe på og gardiner og noget på væggene, så skulle det hjælpe lidt på det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes