Forfatter |
|
audioareal Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2008 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 134
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej , jeg fik også lige lyst til at skrive om mit "good old hifi",& prøve at vise lidt billeder.de blev desværre ikke så gode med mobilen ,håber det går. Her er mine effekttrin Quadral Phonologue:2*pa02 & 1*pa03,..,pa02 indenholder seperat mellemtone & diskant forstærker samt et elektronisk delefilter , for een kanal derfor 2stk. , pa03 er en stereo basforstærker , bygget som dual mono..Ellers ved jeg ingen ting om dem , udover at de er designet til Quadral titan transmisionslinie højtalere.. Delefrekvenserne skulle vist nok være 400hz og 4000hz , men er ikke sikker.Skulle der være nogen herinde som på den ene eller anden måde, ved noget som helst kendskab til dem , yderlige oplysniger eller mere konkret teknisk data ville jeg blive super glad hvis jeg evt. hørte fra nogen af jer..  
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kære Akai GX635D
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Technics SL1500 , nedenunder ses mit hjemmebyggede netstøjsfilter , som var "næsten gratis at lave - har kun brugt genbrugskomponenter..
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 08 Juli 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser virkelig lækkert ud, jeg kender ikke andet end pladespillere, men det ser fandme godt ud. Kan du ikke bringe et billede af hele anlægget, og måske låne et digital cam  Hvilke højtalere har du på? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra oven 1:Tangent DAB50 tuner..2:Denon DMD 1000 minidiscrecorder..3:philips CDR775 & CDR760 cdrecordere..4: Luxman L120A preamp..
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nederst på dette billede , en fisher Eq."ikke i brug ". Til sidst Sony EL5 elcaset båndoptager..
|
Til top |
|
|
klogesen Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow, det er da vist noget af det mest usædvanlige, der længe er set herinde. CV DC15 drevet aktivt. Det må være en meget lille klub, du er med i der. Men det fungerer sikkert fint, og DC15 er absolut en god blanding af hifi og spille-højt. Og alle de båndmaskiner og andre optagere!!!! Jeg kender det, selv om jeg ikke har elcaset og spole, men så både minidisc, datmaskiner og kassetter. Meget sjovt at se at andre også samler bunker af alt muligt.
__________________ venlig hilsen Klogesen.
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej loubp og tak for rosen , jeg må se om jeg kan få ændret billederne til det bedre , hen af vejen.  Hej klogesen ja du har nok ret ,men jeg ka godt lide at det er atypisk og anderledes , jeg havde dengang i penge til de originale ht. så jeg måtte jo nøjes med mine cv. om det kunne lade sig gøre, men det køre fint , diskanten blev dæmpet lidt og ellers ingen problemer.. Kantophænget på basserne har jeg fået skiftet over ved "basrep.dk"de var som nye da jeg fik dem igen, han laver et flot stykke arbejde, derfor mine bedste anbefalinger.Det godt at ha forskellig valgmulighed mht.lageringsmedie. mvh.
|
Til top |
|
|