Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 03:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Harley_lady`s setup /Holfi/Thiel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 22 August 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Mit setup : Thiel C.S 2.3/ Holfi Integra 3.5.1/ Xara NFB Rex, og ja ikke at forglemme ; mine lækre væghængte bokse fra Jesper Holm design.... (med specialdesignede cd skuffer)

Synes selv det er blevet rigtig godt, også spiller det bare musik....

Mit forhåbentligt næste "skud på stammen" er en af Holfi`effekter

 

 



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
DTSSOUND
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 118
Sendt: 22 August 2008 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

Hej Harley

Rigtigt fedt setup, De Thiel er for nice. Hvad bruger du af kabler...

MVH

DTS



__________________
Gustav = Slukket TV
Til top Vis DTSSOUND's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DTSSOUND
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 22 August 2008 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Ser fint ud...



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 22 August 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

DTSSOUND skrev:

Hej Harley

Rigtigt fedt setup, De Thiel er for nice. Hvad bruger du af kabler...

MVH

DTS

Hejsa, det arbejdes der også på.... Jeg kører på Naim`s ht. kabler, da jeg er gammel Naim freak, og indtil videre endnu ikke har hørt ret meget der slår dem, trods utallige forsøg.... Jeg kan godt lide de er så sindsyge musikalske og rå i det, også koster de ikke en herregård. Men selvfølgelig, skal der testes mere, ( de har også minusser, men hvergang ryger de på igen og der rockes videre)..mit setup er ikke så mange måneder gammelt, så der er lang vej endnu. Derimod er jeg mere på jagt efter et godt signalkabel...... Har også prøvet en del af dem, men indtil videre er jeg ikke imponeret pris i forhold til lyd, og kører på (for at det ikke skal være løgn) på et uhyggeligt billigt kabel fra Blue Jeans... (ca. 200 kr. ) og jeg synes det lyder lidt i retning af Linns Black, som jeg også har og smider på engang imellem og som jeg er facineret lidt af eftersom det igen er utrolig musikalsk og et fedt "drive" kabel. Men helt klart har det også sine minusser; eks. glas diskant, lidt for blød bund, så det står til en udskiftning.... helt klart......   Men som sagt, vil jeg godt lege lidt med en effekt først inden kabler smides på... lyden kan jo forandre sig med en effekt.......



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 22 August 2008 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

harley_lady skrev:
DTSSOUND skrev:

Hej Harley

Rigtigt fedt setup, De Thiel er for nice. Hvad bruger du af kabler...

MVH

DTS

Hejsa, det arbejdes der også på.... Jeg kører på Naim`s ht. kabler, da jeg er gammel Naim freak, og indtil videre endnu ikke har hørt ret meget der slår dem, trods utallige forsøg.... Jeg kan godt lide de er så sindsyge musikalske og rå i det, også koster de ikke en herregård. Men selvfølgelig, skal der testes mere, ( de har også minusser, men hvergang ryger de på igen og der rockes videre)..mit setup er ikke så mange måneder gammelt, så der er lang vej endnu. Derimod er jeg mere på jagt efter et godt signalkabel...... Har også prøvet en del af dem, men indtil videre er jeg ikke imponeret pris i forhold til lyd, og kører på (for at det ikke skal være løgn) på et uhyggeligt billigt kabel fra Blue Jeans... (ca. 200 kr. ) og jeg synes det lyder lidt i retning af Linns Black, som jeg også har og smider på engang imellem og som jeg er facineret lidt af eftersom det igen er utrolig musikalsk og et fedt "drive" kabel. Men helt klart har det også sine minusser; eks. glas diskant, lidt for blød bund, så det står til en udskiftning.... helt klart......   Men som sagt, vil jeg godt lege lidt med en effekt først inden kabler smides på... lyden kan jo forandre sig med en effekt.......

 Da du er glad for linn black, hvorfor så ikke prøve Linn silver, spiller stor set som black modellen men lidbilledet er bare dyber, højere og bredere eller er det prøvet.

Vedr. effekt. så ved jeg ikke om dine thile kan bi-ampes, hvis ja så er der denne : http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56035408

Hvis ikke så er der denne: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56277527

Det bør kunne løse dine power problemer.

Til slut vil jeg da også lige sige at det ser virkelig lækkert, stil rent og det spiller sikkert også rigtig godt, holfi kender jeg, thile har jeg hørt en enkelt gang på en mæsse men under forholdene lød de ganske godt.



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 23 August 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtigt fint ud . Jeg er dog ikke enig i din beskrivelse af Naim kablerne, har selv haft dem og jo de er musikalske men de mangler power til rockmusik. Bunden er ikke decideret svampet, men blød og eftergivende og guitarer mangler vildskab. Just my opinion  

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 25 August 2008 kl. 08:08 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
harley_lady skrev:
[QUOTE=DTSSOUND]

Hej Harley

Rigtigt fedt setup, De Thiel er for nice. Hvad bruger du af kabler...

MVH

DTS

 

 Da du er glad for linn black, hvorfor så ikke prøve Linn silver, spiller stor set som black modellen men lidbilledet er bare dyber, højere og bredere eller er det prøve

Til slut vil jeg da også lige sige at det ser virkelig lækkert, stil rent og det spiller sikkert også rigtig godt, holfi kender jeg, thile har jeg hørt en enkelt gang på en mæsse men under forholdene lød de ganske godt.

Hejsa Dan, jeg har engang for mange år siden prøvet Linn Silverline, dog ikke det helt originale, men et der var hjemmestrikket, havde en kammerat der selv havde sat stik på, dog mener jeg det stadig var de orig. men at længden på kablet ikke var som de orig. Men det er nok rigtigt, at det burde jeg nok prøve igen, det var heller ikke dengang på det setup jeg havde dengang helt tosset, og det blev testet på mere end blot mit eget setup, og gjorde det ganske godt. Det jeg umiddelbart husker det for udover det som du så rigtig skriver, at det er større i lydbilledet og mere dyrtlydende (hvis man kan kalde noget for det ?) er måske nok også der problemet lå,at det blev næsten for "hifi `sk" , altså mistede lidt af den "boogie voogie " drive, eller "du kan ikke undgå at vippe i takt med foden" fornemmelse,  da det måske igen blev lidt for poleret. (Jeg er nok til en forholdsvis "grovkornet og skarp" mellemtone, især når det gælder blues og rockmusik..... Det skal lyde som om der er røg i lokalet,og at manden/kvinden kommer ud af ht og står stort set lige i "snotten"(som en god bekendt indenfor min vennekreds udtrykker det)  ......Men som sagt; det var dengang på et helt andet system, men det har ikke den grimme glas skingrende top/diskant, og det har heller ikke samme tendens til at "lukke i" for musik, hvis det bliver kompleks.... Det er mere letflydende at lytte til, og virker ikke så "presset".... Det mener jeg at huske det for......



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 25 August 2008 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Det ser rigtigt fint ud . Jeg er dog ikke enig i din beskrivelse af Naim kablerne, har selv haft dem og jo de er musikalske men de mangler power til rockmusik. Bunden er ikke decideret svampet, men blød og eftergivende og guitarer mangler vildskab. Just my opinion  

Og apro pro.... det med at lukke i for musik... så har du fuldstændig ret i, at det oplever jeg desværre også , det med power til bl.a rockmusik. Jeg synes desværre Naimkabler har en tendens til at virke sammenklemt og lukke af for gennemstrømning af især kompleks og højtspillende lyd... Bunden... ja i mine gamle "hjemmebyggede ht`er" var bunden også et stort problem, men nu hvor jeg har været heldig at finde en ht`er der bare har styr på det med bunden, oplever jeg ikke det store problem med kablerne i basområdet, men det er rigtigt, det er der hvis man har en ht`er der i forvejen har det lidt svært med i sig selv at styre bunden. Jeg synes så måske ikke det er så kedeligt m.h.t. vildskab i en guitar.... Jeg synes netop de spiller råt og vildt, især i mellemtone området,(nogle gange synes jeg endda det er rigeligt), men tror måske det igen er tendensen med at det vil "falde sammen". Men  manglende "vildskab"  har måske  noget at gøre med at der kunne godt tåle at være lidt mere "krop " på selve guitaren, så at når der spiller flere guitarer, så lyder det også som flere og ikke blot som en, det er nok der´ jeg selv fornemmer problemet ligger..........

Så helt klart, jeg er ikke færdig med afprøvning af kabler.... men jeg synes at min erfaring m.h.t. kabler er(og jeg tror mange er enige), at en type kabel sjældent gør alting godt, der er altid et eller andet sted, det kommer til kort, og især hvis man sidder og tester på forskelligt musik.... ja så lyder et kabel godt det ene sted, men på anden type musik/ anden plade, så lød et andet kabel bedre..... Så er man generelt tilfreds med sin lyd, og man har stunder hvor man sidder i flere timer, og bare knalder den ene plade på efter den anden og synes det er fedt.... så er man nået langt 

 



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 25 August 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret  

Meget godt beskrevet med at der mangler krop på guitarene, en noget mere sigende beskrivelse end der mangler vildskab  - så vi mener det samme

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1177
Sendt: 25 August 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Det ser jo meget godt ud. Super spændende højttalere  Hvilken effektforstærker ville du så investere i?

Mvh. Henrik



__________________
Focal - Denon - Onkyo - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss!
Mit Setup - Opdateret 22/1-2009
Til top Vis HenrikW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenrikW
 
MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 586
Sendt: 25 August 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Flot! Gad godt høre sådan et sæt Thiel.

EDIT : Og gem frontstoffer langt langt væk!!
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 25 August 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

harley_lady skrev:
dan a. skrev:
harley_lady skrev:
[QUOTE=DTSSOUND]

Hej Harley

Rigtigt fedt setup, De Thiel er for nice. Hvad bruger du af kabler...

MVH

DTS

 

 Da du er glad for linn black, hvorfor så ikke prøve Linn silver, spiller stor set som black modellen men lidbilledet er bare dyber, højere og bredere eller er det prøve

Til slut vil jeg da også lige sige at det ser virkelig lækkert, stil rent og det spiller sikkert også rigtig godt, holfi kender jeg, thile har jeg hørt en enkelt gang på en mæsse men under forholdene lød de ganske godt.

Hejsa Dan, jeg har engang for mange år siden prøvet Linn Silverline, dog ikke det helt originale, men et der var hjemmestrikket, havde en kammerat der selv havde sat stik på, dog mener jeg det stadig var de orig. men at længden på kablet ikke var som de orig. Men det er nok rigtigt, at det burde jeg nok prøve igen, det var heller ikke dengang på det setup jeg havde dengang helt tosset, og det blev testet på mere end blot mit eget setup, og gjorde det ganske godt. Det jeg umiddelbart husker det for udover det som du så rigtig skriver, at det er større i lydbilledet og mere dyrtlydende (hvis man kan kalde noget for det ?) er måske nok også der problemet lå,at det blev næsten for "hifi `sk" , altså mistede lidt af den "boogie voogie " drive, eller "du kan ikke undgå at vippe i takt med foden" fornemmelse,  da det måske igen blev lidt for poleret. (Jeg er nok til en forholdsvis "grovkornet og skarp" mellemtone, især når det gælder blues og rockmusik..... Det skal lyde som om der er røg i lokalet,og at manden/kvinden kommer ud af ht og står stort set lige i "snotten"(som en god bekendt indenfor min vennekreds udtrykker det)  ......Men som sagt; det var dengang på et helt andet system, men det har ikke den grimme glas skingrende top/diskant, og det har heller ikke samme tendens til at "lukke i" for musik, hvis det bliver kompleks.... Det er mere letflydende at lytte til, og virker ikke så "presset".... Det mener jeg at huske det for......

syntes da at du skulle smutte forbi scala hifi i Århus og låne et orginal linn silver signal-kabel, du kunne også prøve at låne at black magic revelation signal-kabel, ikke fordi det er det kabel jeg selv bruger men ud fra den beskrivelse du har skrevet så lyder det for mig som om at vi søger mange af de samme ting i musikken, hvis du låner et så vær opmærksom på om det er tilspillet, det tager nemlig et sted mellem 500 og 600 timer.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2040
Sendt: 25 August 2008 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Hej Harley.

Det ser sgu rigtig godt ud. Får vi måske nogle close-ups af Thiel'erne? De er godt nok flotte, kunne godt tænke mig at høre dem.

mvh

Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 26 August 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret  

HenrikW skrev:

Det ser jo meget godt ud. Super spændende højttalere  Hvilken effektforstærker ville du så investere i?

Mvh. Henrik

Hej Henrik, jeg ved ikke om det ikke ville være en god ide` at arbejde videre i en Holfi effekt. Det er jo noget med "synergi" mellem 2 ens produkter, det synes jeg ihvertfald i de fleste tilfælde har været optimalt. Det eneste problem med Holfi er at det er så dyrt, og svært at skaffe, da der ikke er så mange effekter på det brugte marked. Men jeg vil, tror jeg nok, gerne ende ud med en NB1, måske, det er nok lidt min drøm...... Jeg er til den holdning at fordi det er dyrt behøver det nødvendigvis ikke at kunne spille musik, som regel synes jeg det ofte er det modsatte. Og det er ikke en effekt der skal stå fremme, så den behøver ikke at være en skønhed.  Men jeg vil sige at alt hvad jeg kommer i nærheden af, m.h.t.  først at kunne afprøve før køb, skal prøves.  Og der er Holfi igen et stort problem, de er desværre ikke lige indefor min rækkevidde. Men jeg har ikke travlt og mit anlæg spiller  fint som jeg kan lide det, bare man ikke fyrer løs i længere tid, så jeg venter gerne til forskelligt er afprøvet, og det rigtig viser sig. Har du et godt forslag du mener kunne være en mulighed at afprøve, så modtages det med stor "kyshånd".

 

 



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 26 August 2008 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE] syntes da at du skulle smutte forbi scala hifi i Århus og låne et orginal linn silver signal-kabel, du kunne også prøve at låne at black magic revelation signal-kabel, ikke fordi det er det kabel jeg selv bruger men ud fra den beskrivelse du har skrevet så lyder det for mig som om at vi søger mange af de samme ting i musikken, hvis du låner et så vær opmærksom på om det er tilspillet, det tager nemlig et sted mellem 500 og 600 timer.[/QUOTE]

Hej Dan, lige hos Scala Hifi, tror jeg ikke jeg skal komme Har førhen i længere tid haft Linn og rodet meget med Linn, og besøgt Scala Hifi ret ofte, så jeg tror ikke de er så begejstret for mig derude længere. Ikke fordi der ikke var service på, men jeg var en af de "vanskelige" kunder der aldrig var tilfreds, og altid mente der var andet her i livet der kan spille musik end Linn.....

Er du ikke også "gammel" Linn freak ? Synes at ha købt en effekt i Århus, ved et navn som dit, mener det var en LK 140 ????

Nå men m.h.t. kablerne vil jeg da seriøst overveje en afprøvning af et originalt Linn Silverline. Hvor skaffes det andet du skriver om Black Magic Revelation, og er det navnet på producenten eller ?



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 26 August 2008 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Præsten skrev:

Hej Harley.

Det ser sgu rigtig godt ud. Får vi måske nogle close-ups af Thiel'erne? De er godt nok flotte, kunne godt tænke mig at høre dem.

mvh

Præsten

Hermed nogle "close-ups"..... (det er ikke meget de må fylde)

 

 

 

 

Håber de er fyldestgørende



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 26 August 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

harley_lady skrev:
Hermed nogle "close-ups"..... (det er ikke meget de må fylde)

Håber de er fyldestgørende

Feee kasser (damn, nu savner jeg sq mine gamle BKS´er) .

Lille hint: brug evt. www.photobucket.com. Der kan du oploade større billeder, og resize dem som du vil. Bruger det selv her i H4A. Og det virker fint.



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2040
Sendt: 26 August 2008 kl. 15:48 | IP-adresse registreret  

Smukt! Igen; rigtig flotte højttalere. Og de ser godt nok vanvittigt tunge ud.

mvh

Præsten



__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
harley_lady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 48
Sendt: 26 August 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
harley_lady skrev:
Hermed nogle "close-ups"..... (det er ikke meget de må fylde)

Håber de er fyldestgørende

Feee kasser (damn, nu savner jeg sq mine gamle BKS´er) .

Lille hint: brug evt. www.photobucket.com. Der kan du oploade større billeder, og resize dem som du vil. Bruger det selv her i H4A. Og det virker fint.

Takker  



__________________
Venlig hilsen Anita

Den moderne musik er vidunderlig; det er umuligt at spille en falsk tone....
Til top Vis harley_lady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af harley_lady Besøg harley_lady's Websted
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 26 August 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Hejsa Anita

Vedr. linn eff. så kan det godt passe at du har købt en af mig, jeg havde oprindelig en ikemi - kolektor - pekin og 3 stk LK 140 med aktiv kort til mine espek, alt forbundet med linn silver signal-kabel. Før espek'en havde jeg et sæt audiovectoer 5X med aktiv filter og linn elektronikken man var faktisk lige ved at købe Naim frem for linn elektronikken.

Vil godt give dig ret i at der er meget andet hifi på market som saktens kan hamle op med linn, især hvis man skeler til prisen. men syntes nu stadig at de har nogle rimelig vellykkede produkter.Det er også rigtig at de er meget glade for deres produkter hos scale, det er ikke noget som har siganert mig, de kan syndes hvad de vil og jeg lig så, entlig må det være surt at skulle sælge noget man ikke selv syntes er fantastisk, så det er vel godt nok for Ole & co.

Så er der Black Magic kablet, producenten er PM Audio fra norge og kablet heder black Magic revelation. Det er Hificable.dk der forhandler den, men man kan låne et sæt af dem, du skal blot kontakte dem og så sender de et kabel til dig, det eneste det koster dig er de ca. 60 kr som post danmark skal have for at sende kablet tilbage. Da jeg fik mit på prøve var det et nyt kabel, så det var ikke tilspillet,har derfor oplevet hvor stor forskæld der er på et nyt og så et der har spillet de 500- 600 timer,som nyt er det meget tillukket i lyden og mangler højde i lydbilledet men det kommer altså, du skal blot være opmærksom på om det er tilspillet enden du giver dette kabel din dom. smider lige et par links vedr. dette kabel.

http://www.hificable.dk/shop/index.php?page=shop.product_det ails&flypage=shop.flypage&product_id=532&categor y_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&I temid=49

http://www.pmaudio.no/index2.php4?menu=3&produkt_type=2& amp;merke=36&produkt_id=134



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes