Sendt: 16 November 2009 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Sonos Lover. En ultra kort anmeldelse af min nye Sonos S5. Som alle andre Sonos-produkter er opsætning en leg. Plug and add Zone og musikken flyder. Lyden er for denne type boks i top efter min bedste overbevisning. God bas, meget klar diskant og mellemtone. Ingen forvrængning overhovedet selv ved MAX belastning. Den matcher naturligvis ikke 2 indbyggede B&W med en SUB. Jeg kan varmt anbefale den til kontoret, bryggerset, pige-teen-værelset ect. men den er ikke en substitut for en zone med separate speakers. Selv tror jeg min skal bruges på terressen om sommeren og i akkekset om vinteren. Finishen er i top. Som andet Sonos er den jo lidt mere amerikansk i designet sammenlignet med B&O (som man snart ikke gider vente på mere), men den er til gengæld ca. 5000 gange pænere end samtlige kina, sony, phillips blablabla systemer. Der er ingen muligheder for fine-tuning af lyden på selve boksen, her findes kun volume op og ned samt mute. Men via controlleren eller ipod'en kan man justere bas, diskant, loudness on/off. 5 ud af 5 stjerner herfra, når den bedømmes ud fra det den er tiltænkt; en lille nem flytbar zone.
|