Sendt: 18 Marts 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heyza alle Hi-Fi venner.
Havde ellers lige købt nyt anlæg men kunne ik Holde lyden ud fra receiven, en Denon AVR 1404 den kørete ik så godt sammen med mine B&W DM 602 S3 der hva simpelthen alt for meget diskant syntes jeg, og så kunne den ik klar rat meget Volume før det hele flød ud og blev uklart i lyden. så den røj tilbage til Hi-Fi klubben. men i stedet faldt jeg over en NAD C 320BEE, og den lyder sku godt godt nok er den kun på de 2x50 watt men det sku de beste 50 watt jeg nogen sinde har høret! og man skulle ik tro det hva normale 50 watt, for normalt plager 50 watt ik og kunne spille mit værelse op men det kan de sku, og man skal ik meget over halv Volume på den så der kæmpe gang i den !!!! med den dejligste detaljeret dybe bas og fineste klang fra diskanten og en mellemtone så man skulle tro sangern stod foren end! den forstærker lyder bar perfekt men det godt nok ik en snur rundt receiver men det gøre heller ik så meget for det ik så tit jeg ser film i forhold til jeg høre musik så det gøre ik så meget. der er kun et minus! mangler tuner, men det må komme hen af vejn 
Så mit system lyder sådan her nu:
Forstærker: NAD C 320BEE 
DvD og CD spille: NAD T 512
Højtaler: B&W DM 602 S3 
Kabler: Som signalkabel bruger jeg Bandridge Profigold PGA4200 og til Højtalerne nogle gode tykke, kan ik huske hvad de hedder.
Næremeste fremtid, få fat i en Tuner
Skal nok få taget nogle billeder nå jeg få det sat rigtig op.
Ind til da må i nøjes med org. produkt billeder.

B&W DM 602 S3 

NAD C 320BEE 

NAD T 512  __________________ B&W-NAD !!!
Mit Anlæg: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8912&PN=2
|