Forfatter |
|
jascdk Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 91
|
Sendt: 11 December 2010 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa allesammen.Jeg vil lige hermed poste lidt billeder af mit nu "komplette" rørsetup fra Audio Classic. Jeg fik for et par dage siden den sidste del til systemet, som er pre´en i midten. Nøj hvor det hele bare lyder meget bedre nu! Blød, luftig og varm rørklang hele vejen igennem:) Brugte før en NAD transistor pre spændt foran monoblokkene. Det virkede ok, men den leverede ikke saft og kraft nok, som denne her pre gør. Jeg kan desværre ikke tage et billede af det hele tilsluttet, idet det står i et hjørne mellem mine sofaer - lidt uhensigtsmæssigt, men har bare ikke mere plads. Det spiller sammen med en NAD 525 BEE cd afspiller. Af dac bruger jeg Stellos signature, som bliver (for det meste) fodret med ALAC musik fra min IMAC og videre til en AIRPORT EXPRESS (optisk til dac). Det lyder bare skønt, når det så kommer ud af mine B&W DM685 stander højtalere:)Nå Lidt billeder:
|
Til top |
|
|
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gode sager. Hvilke rør sidder der i? Og er det noget du har rullet med?
Men er der ikke et kvalitets mismatch imellem dine forstærkere og højttalere?
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
Gode sager. Hvilke rør sidder der i? Og er det noget du har rullet med?
Men er der ikke et kvalitets mismatch imellem dine forstærkere og højttalere?
|
|
|
Hej. Uhh ja det er for så vidt jeg husker svetlana kt 88 winged c rør i blokkene. De små er sovtek. I preampen sidder der nogle golden dragon rør i. Mere ved jeg ikke lige angående rørene....går heller ikke så meget op i det som sådan, bare det er ok kvalitetsrør. Jo man kunne måske godt hente lidt mere med bedre højtalere, men jeg nyder nu lyden som den er nu. Hvad havde du da tænkt dig?
|
Til top |
|
|
pof@ Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde såmænd ikke tænkt over hvad der var bedre, men det var bare en tanke med de B&W.
Var det ikke dig som havde 6C33 i SE engang?
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok.
Nope...der er en anden herinde der har det, han har lavet en bruger anmeldelse af det sæt her på siden.
|
Til top |
|
|
pof@ Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok, der var vist også nogen "ordensmagt" over ham også.
|
Til top |
|
|
ts_riders Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 11 December 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jacob
Nøj det ser lækkert ud, og et stort tillyk herfra.
Det er sku noget af et lækkert amp setup du har fået skrabet dig sammen der . Det kunne være du kunne lokkes her forbi en dag. Vil VILDT gerne høre den PRE på mit setup.
Jeg har et meget seriøst forslag til et sæt stander HT, hvis du påtænker et skift på et tidspunkt. Sjovt nok men faktisk tilfældigt er det et sæt BKS. Her er et link: http://www.audiocompagniet.dk/images/tilbud/BKSAUDIO-stander ht.jpg
Jeg var/meget forelsket i det sæt, men vores stues str. gjorde, at jeg sku ha gulv ht'ere. Men dem synes jeg du skulle give et lyt. Søren fra Audiocompagniet giver dig også god tid til at have HT'erne hjemme, inden man beslutter sig.
Men igen et misundeligt "bravo" herfra, altså på den gode måde .
Mvh Thor __________________ Mit stereo rør gear
|
Til top |
|
|
eggers Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
Sendt: 11 December 2010 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dansk håndlavet rørudstyr i den prisklasse er altså svært at komme udenom. Stor respekt dér! __________________ Snell A/III, Audio Research SP-10 rev. 6, Pass Labs X250, Berkeley Audio Design Alpha DAC, Musical Life Symphony Mk. III, SME 312, Shelter 501 Mk. II, Supra Sword.
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Thor og tusind tak skal du have:) Ja nu spiller det hele, og det er et super lækkert setup!
De er nu meget fede de små højtalere der....hva koster de? Kan ikke lige finde prisen. Tror måske jeg lige skal et smut forbi ham Søren:)
Vi aftaler bare en dag, hvor, jeg kan komme forbi med forforstærkeren, så kan vi prøve at spænde den for din amp.
MVH
Jacob
|
Til top |
|
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
Sendt: 11 December 2010 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
ved du noget om, om ham har en demo man kan låne for tænker selv på at invisterer i noget audio classic til mine hørning højtaler, bor selv i fredericia så det er jo ret tæt på hvor han bor...
mvh john pedersen
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej
ved du noget om, om ham har en demo man kan låne for tænker selv på at invisterer i noget audio classic til mine hørning højtaler, bor selv i fredericia så det er jo ret tæt på hvor han bor...
mvh john pedersen |
|
|
Hmmm det er svært at sige. Han plejer så vidt jeg ved normalt ikke at gøre det. Men prøv og giv ham et ring! Men tag ud og få et prøve lyt hos ham. Ved dog ikke, hvor mange færdige produkter han ligger inde med pt.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 December 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen
har selv hørt man ikke kan men tænke du måske havde lånt noget først... synes det er rigtig fine ting han laver også til menneske penge ifølge den prisliste jeg har set på hans hjemmeside..
ser godt ud det du har fået dig.. tillykke med det
mvh
|
Til top |
|
|
ts_riders Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 12 December 2010 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jacob
Dette er taget fra Audiocompagniets hjemmeside:
Standerhøjttaler m/ bånddiskant og 6½" basenhed, referencelyd (udviklingsmodel) |
|
D |
nypris=25.000 |
nu=7.995 |
Jeg synes som sagt, at det er en konge HT, som helt klart fortjener et lyt. Jeg er klar til at køre med til Odense.
Mvh Thor __________________ Mit stereo rør gear
|
Til top |
|
|
HOLBERG Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
Sendt: 12 December 2010 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med de nye forstærkerier. Audio Classic laver noget spændende rørgrej. Som tidligere nævnt til rimelige penge. Personligt har jeg ikke hørt AC, men det ser sgutte så ringe ud __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 13 December 2010 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Thor. Det var da godt nok noget af et prisdyk! Den lyder spændende. Jeg må lige se, hvad der kan presses ind i kalenderen. Giver dig lige et praj så!
Holberg:
Yes det er noget spændende noget:) og ja som sagt til menneskepenge, så det er superfedt! Det her sæt, har kostet mig næsten ingenting. Man får meget for gysserne!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 Maj 2011 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej panserbasser
vi har skrevet sammen før.. nu har jeg købt et sæt fra ham.. en pre samt et effekttrin som jeg skulle få idag onsdag... han var forbi her forleden.. og jeg må sige at det SPILLER FORRYGENDE på mine store hørning... man kan sgi ikke lade være med at glæde sig som en lille dreng...
og nu så jeg det jo tæt på og hold da op det er pænt lavet.. og bare den måde man kan opdater på hele tiden gør jo det er fremtids sikret i mange år... det er noget jeg kan lide....
men hold da op der er lang tid til ca kl 18 når det kommer hehe
mvh john
|
Til top |
|
|
jascdk Forum Bruger

|
Sendt: 19 Maj 2011 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John. Det glæder mig at høre - og ja det spiller sgu godt:)! Hvilken model er det du har fået? Jeg er også super glad for mit sæt. Jeg har dog noget brum i den ene blok, som ikke umiddelbart ses at være til at fjerne. Jeg skal have fat i Bernhard og få ham til at se på det inden ret længe.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Maj 2011 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg har købt model 6550 og model 6922/80... men har allerede bestilt ny og bedre rør til effekten... jeg fik nogle phillips nos rør med til pre'en uden mere pris
kan godt li man hele tiden kan opdater med det ene eller det andet , det synes jeg er fedt
mvh
|
Til top |
|
|
MGTF Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2010 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 412
|
Sendt: 20 Maj 2011 kl. 03:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lækre rørbamser  Var lige på hjemmesiden. Absolutte atraktive priser. Det er lækre ting der bliver produceret.
|
Til top |
|
|
Pakke Chris Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 57
|
Sendt: 20 Maj 2011 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med det. Det skal du nok blive rigtig glad for. __________________ 15' Tannoy Arden
15´sub system- flux acustik
passiv deling, samt LAB forstærker.
Audio-Classic Preamp
Audio-Classic MM Riaa
Audio-Classic 6c33
Microseiki BL 51
Ortofon 2M black
PS4 PRO
|
Til top |
|
|