Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2024 | 03:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: mit setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Her billeder af mit nye setup, men det står ikke optimalt, da min lejlighed bliver renoveret om 2 mdr, og jeg får mine snell JIII tilbage . Oven på racket står den toutch pc som multimedia som bliver koblet på en Stello Dac 100.ellers Xtz cd 100 + xandik 3250mkII + xandik 8550 amp og dab tuner  og en jamo sub, der bliver skiftet senere med en XTZ dsp.men optimalt står det ikke , men det spiller fint med Jamo s606.

Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Lidt flere billeder.

Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 30 Januar 2011 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Det ser skam lækkert ud
Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 30 Januar 2011 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Ser virkeligt lækkert ud!! Er specielt forelsket i dine Xindak pre og effekt :D 
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
5300happiness
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Sælger i Fona - Lukket eget ønske

Bruger siden: 16 August 2010
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 405
Sendt: 31 Januar 2011 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Men du burde "opgradere" dine højtalere til noget lidt bedre. ikke at de der er dårlige, men du kan sagtens få bedre til det anlæg :)

Til top Vis 5300happiness's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 5300happiness Besøg 5300happiness's Websted
 
Spaceman_2
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Oktober 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 500
Sendt: 11 April 2011 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Hej. så blev der tid til lidt nyt fra HI-FI fronten. Højtalerne jamo s606 er under opgradering, da kabinettet virkeligt er lækkert og tungt. Forventer nye diskanter til 1200 kr og nye modstande og kvalitets kondensatorer , spolerne vil ikke blive skiftet, da de er fin kvalitet, endvidere nye wiring internt i begge. Nuvel mine snell JIII er ikke blevet renoveret endnu med nye bas ophæng, men kommer først til efteråret. Mine dali royal scepter er jeg blevet helt vilde med, sådan en lille kasse med så stor lyd - fantastisk. Signal kabler mellem forforstærker og effekt trin + signal fra Cd afspiller, er skiftet til Atlas voyager. Højttaler kablerne er Belkin , godt gedignt og kraftigt kabel med banastik. Endvidere er min Denon kassete deck DR34HR blevet renoveret, da knapperne efter års slid er knækket og faldt ud, de er nu på plads igen og virker perfekt, utroligt hvad karlssens klister kan klare. Mit Setup er nu blevet flyttet over på den lange led af min stue, meget mere homogen og 3d struktur lyd og god tung bas fra jamo sub, da de små poder af Dali i sagens natur ikke magter den nedre del , nu lyder det som et stort setup.Dog mangler jeg at montere min 23" lcd toutch pc all in one på stativ , der bliver forbundet til cambridge dvd afspiller .men alt om det senere og så en  Dac til efteråret.Nok af planer og noget at se frem til. den snedige læser, har nok luret, at mit setup består af forskellige dele , da jeg altid har haft en trang til, at parre meget forskelligt, hvilket for mig er spændende. Efter grundig rensning er min denon cassete deck, en fornøjelse at lytte til, og bærer ikke det mindste spor af slitage , bortset fra knapperne der dens svageste led.Min Dab modtager er der ikke helt blevet plads til, men det kommer senere. slut med snak, her er et nyt billede af mit setup



__________________
I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
Til top Vis Spaceman_2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spaceman_2
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes