Forfatter |
|
Jan Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 338
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
Jeg har været igang med at fremstille disse kabinetter. Jeg er komet så langt at de kun mangler for og bagplade og så en gang lak. Men hvad sker så, en eller anden har stjålet dem fra værkstedet hvor jeg arbejder, nærmere bestemt på Skive Tekniske Skole.
Så jeg vil lige sige, hvis nogle af jer ser dem hos en kammerat eller på nogen måde får dem tilbudt, så er de altså stjålet og ikke noget manden selv har lavet. Der findes nemlig kun et sæt af disse 3 delte højtalere. man kan selvfølgelig trøste sig lidt med at manden ikke kender til de enhedder osv der skal side i.

|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sg* for surt at man ikke kan holde sine ting i fred! (Unskyld tonen, men jeg bliver altså så harm...)
For hvad det er værd, så ser 'dine' kabinetter suverænt fede ud. Ville meget gerne have fulgt processen til færdig højtaler...  __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nøj, hvor er det bare ærgerligt... Håber at du får dem tilbage igen.
De er nemlig meget flotte...
Hvor mange timer ligger der i dem?
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis han nogensinde bliver afsløret, så bliver han parkeret i den celle, hvor døren kun kan lukkes een gang !!!
Hvad med politiet ? De gider sikkert ikke røre en finger, når nu de har travlt med Cirkus Bush...
|
Til top |
|
|
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Min dybeste medfølelse! 
Sur Røv!
Det er bare for dårligt at nogle folk ikke kan holde snitterne fra andres ting. Man må have en utrolig dårlig smag i munden, når man sådan tager selv! Disse kabinetter er da ikke lige til at overse, så fornøjelsen med disse bliver da stærkt begrænset. 
Totalt fede kabinetter! Det ser utroligt seriøst ud. Jeg vil da gerne høre om resultatet en gang, hvis du får lavet nogle andre! 
Med venlig hilsen
|
Til top |
|
|
Jan Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der ligger mange timer i dem og så er det enda noget jeg laver for en anden, så han kan heller ikke få dem til tiden.
At tænke sig at man er i lære som snedker og så stjæler det en anden snedker har lavet. Hvilken karekter er det lige man fortjæner....
|
Til top |
|
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan skrev:
At tænke sig at man er i lære som snedker og så stjæler det en anden snedker har lavet. Hvilken karekter er det lige man fortjæner.... |
|
|
En enkeltbillet til jord- og beton-linien??? Man kunne sg* bygge en hel bro af de materialer vedkommende har i hovedet.... __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
Til top |
|
|
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
En noget tåbelig tyv, de kabinetter skriver jo til himlen (meget flotte og specielle!)....
Lidt som Zidane da han købte det famøre ur 
Jeg hælder nok mest til teorien at en jaloux tumpe har fjernet dem for at genere dig, elelr dine venner har lavet en slem joke  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
Til top |
|
|
avr2805 Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 35
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 09:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er simpelthen svineri og som du selv skriver, at stjæle noget en anden har lagt så mange timer i viser sgu at man ikke har nogen som helst følelse for rigtigt og forkert. Så er det sagt, men jeg må også som de andre rose dig for det utroligt flotte håndværk det er virkelig klasse håber virkelig du får dem tilbage.
|
Til top |
|
|
Audioholic Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 208
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt nitte må man sige 
Hvad var planerne angående enheder og delefilter ?
Og de udskæringer bagpå ville du bibeholde dem eller hvadhavde du tænkt dig - ser lidt voldsomt åbent ud ? __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
|
Til top |
|
|
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det bare sur røv.
De er så møgfede de kabinetter du får lavet. Sidste jeg besøgte Skive Tekniske Skole gik jeg et smut igennem snedkerværkstedet sammen med min morfar som er tidligere lærer derude, og da løb jeg ind i kabinetterne og nøeh, hvor blev jeg bare misundelig. Der er ikke andet end at hoppe op på hesten igen, for tror ikke du skal regne med at se noget til dem igen  
Men hvor er det bare fedt for en skide computerprogrammør, at se folk der virkelig kan noget med hænder. Ærger mig at jeg har minus evner inden for det mest håndværksmæssige.
|
Til top |
|
|
Jan Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audioholic skrev:
Lidt nitte må man sige 
Hvad var planerne angående enheder og delefilter ?
Og de udskæringer bagpå ville du bibeholde dem eller hvadhavde du tænkt dig - ser lidt voldsomt åbent ud ?
|
|
|
Det er nogle jeg laver for en anden, han har også en hjemme side som jeg ikke kan huske linket til, men jeg har den hjemme og skal nok lige poste den. Der står forklaret noget om enheder osv. Hullerne vil blive dækket af en bagplade og en frontbaffel. De skal skrues på til sidst, evt med asfaldtgummi imellem. De lagde ovenpå, men manden havde ikke taget dem med, måske fordi jeg ikke har fået fineret dem endnu.
men ellers tak for roserne. nogle af jeg har nok set de andre jeg har bygget til mig selv hvor Nørd er konstruktør på filter og enhedes valg.
Jeg må da sige at jeg håber at manden får dem til at spille rigitg rigtig elendigt 
Igen, hvis nogen får dem tilbudt, så håber jeg i vælger ikke at købe dem. Han kunne da bare have spurgt så kunne jeg da sagtens have vist ham hvordan man laver det. For det er sansynligvig en snedker/ maskinsnedker lærling der har nuppet dem med hjem.
|
Til top |
|
|
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ekstremt flotte kabinetter du har lavet dig der! Det er flot snedker-håndværk!
Næste projekt må være at dreje et bat, så du kan give tyven et ordentligt lag tæsk når han afsløres
Du kunne måske prøve at hænge en seddel op til tyven, hvor du angiver et sted uden overvågning hvor tyven kan stille kabinetterne, hvis han skulle få darlig samvittighed, så det kan gøres uden han får røvskægget i postkassen... Det er jo nok en lærling eller noget der har "lånt" dem med hjem i et anfald af ekstrem misundelse, så hvis du gerne vil have dem tilbage er det nok den smarteste/mest effektive måde at gøre det på. Du må appelere til hans dårlige samvittighed...
Held og lykke med det. __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
Til top |
|
|
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1874
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Detteher er altså ret surt! Specielt for Jan, som skal knokle med kabinetterne en gang til - men også for mig. For det var nemlig mig, der skulle have dem!
Jeg har været i Skive og kigge til kabinetterne for et par måneder siden og glædede mig til snart at få dem. Heldigvis er der ingen deadline på noget som helst her, og jeg kan sagtens vente nogle måneder med at få kabinetter til mit system. Det spiller fint i mine nuværende kasser, som er ganske almindelige firkantede tingester.
Og som Jan siger - der findes kun ét eneste sæt af disse kabinetter, så tyven er da ikke for klog.
Hvis nogen hører eller ser noget, så kontakt Jan med det samme!
__________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
Til top |
|
|
LAST Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 639
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Mega surt 
Hvorfor kan folk ikke holde fingerne for sig selv.   
Læg venligst IKKE noget link ud til AKSA's hjemmeside - tyve skal sq ikke have mulighed for at bygge dem færdig   
Hilsen LAST __________________ http://www.volbeat.dk
http://www.nationupnorth.com
|
Til top |
|
|
Jan Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen
Jeg har lige sendt en mail til dig AKSA, jeg havde ikke set du var her på tråden. Jeg vil såmænd bare oplyse HIFI folket om hvis de støder på dem så ved de hvad det er. Men kan selvfølgelig ikke komme ud til alle, og det kan jo også være tyven selv bare putter noget i så de kan give lyd fra sig.
Men det med en link til din webside AKSA, vil jeg så lade være op til dig. Men jeg tror nu ikke tyven selv kan bruge det til så meget, og hvis det er en elev har han sikkert heller ikke midlerne til det du har putttet i. så dem du får forbliver en Ener, vi kan evt finde på noget der adskiller dem en del.
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
 til alle dem der ikke kan kende forskel på mit og dit
|
Til top |
|
|
Aksa Forum Bruger

|
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan skrev:
hej igen
Jeg har lige sendt en mail til dig AKSA, jeg havde ikke set du var her på tråden. Jeg vil såmænd bare oplyse HIFI folket om hvis de støder på dem så ved de hvad det er. Men kan selvfølgelig ikke komme ud til alle, og det kan jo også være tyven selv bare putter noget i så de kan give lyd fra sig.
Men det med en link til din webside AKSA, vil jeg så lade være op til dig. Men jeg tror nu ikke tyven selv kan bruge det til så meget, og hvis det er en elev har han sikkert heller ikke midlerne til det du har putttet i. så dem du får forbliver en Ener, vi kan evt finde på noget der adskiller dem en del.
|
|
|
Ja, det er sådan set med vilje, at jeg ikke har noget link liggende til min hjemmeside.
Hvis nogen er interesserede i mit projekt (som jo allerede spiller ganske fremragende), er de velkomne til at kontake mig med en PB. __________________ mvh
AKSA
|
Til top |
|
|
Nagash Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 01 August 2005 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige høre om I har fundet de kabinetter igen. For ellers vil jeg da lige prøve at høre mig omkring, om der er nogle der har et sæt højtalere til salg, som de ikke har "retighederne" til... Bor nemlig selv i Skive. Og bor lige i nærheden af en "hælercentral". Så kunne da godt lege detektiv for jer. Det kunne da være rart for jer hvis I kunne få dem igen. __________________ Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
|
Til top |
|
|
Aksa Forum Bruger

|
Sendt: 01 August 2005 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nagash skrev:
Vil lige høre om I har fundet de kabinetter igen. For ellers vil jeg da lige prøve at høre mig omkring, om der er nogle der har et sæt højtalere til salg, som de ikke har "retighederne" til... Bor nemlig selv i Skive. Og bor lige i nærheden af en "hælercentral". Så kunne da godt lege detektiv for jer. Det kunne da være rart for jer hvis I kunne få dem igen. |
|
|
Kabinetterne er ikke dukket op, såvidt jeg ved. Ved ikke lige, om Jan følger med her hele tiden, men jeg er ret sikker på, at han havde givet mig besked, hvis det var tilfældet. __________________ mvh
AKSA
|
Til top |
|
|