Hej gutter og gutinder :-)
Jeg har nu bygget mit multimediemøbel færdigt. Da jeg er glad for fede møbler og har en tendens til at bygge dem selv, besluttede jeg mig for at bygge et møbel der gemmer mine audio og video kasser væk.
MEN hvordan gør man det når man har MANGE som udgangspunkt?? Jo jeg besluttede mig for at smide en del af dem ud af stuen og samle det hele i en HTPC. Jeg er langt fra færdig med selve PC'en og dens komponenter men jeg er igang og er kommet frem til et stilfærdigt resultat synes jeg selv og dertil så er kæresten rigtig glad for løsningen, hvilket jo er et kæmpe plus!!!!!
Min HTPC er bygget af følgende komponenter pt:
AMD 1.3Ghz
256MB RAM
2x40GB harddisk
ATI Allinwonder grafikkort med tuner
Lydkortet bliver nok et Terratec eller noget tilsvarende.
Som udgangspunkt bliver det ikke som et sorroundanlæg da jeg HADER kabler!! Men mon ikke det kommer når projektorerne kommer ned omkring 4000,-(hint hint). hvilket de gør ved juletid.
Selve møblet er bygget op i MDF med egetræsfiner og rummer både min forstærker samt HTPC.
Jeg håber det giver nogle af jer lysten til også at "gemme" jeres anlæg væk..
Kommentarer er mere end velkommen....
Jeppe

Møblet med lukkede "døre"

Her ser I HTPC'en... fronten skal lige pudses. I kan svagt se en tænd/sluk knap i sort samt mine to DVD og CD-brænder drev.

Her ser I så min gode gamle NAD 3155 forstærker.. uha den har fulgt mig i tykt og tyndt og gemmer mange minder :-)

Ja min gamle computer blev skilt ad og puttet i en kasse, det gav mig mulighed for at sætte drevene som jeg ville.

Her ser I bagsiden af kabinettet. Jeg tog bagsiden af det gamle kabinet og skar bagsiden ud så jeg havde adgang til de forskellige kort.
Jeppe