Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 19:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Digital spejl opsætning (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PrivateJoker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 26 Marts 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået min Force 315 til mit STOFA Digitale Spejl! Jeg har prøvet at tilslutte den via et scart --> Y-Cb-Cr kabel til min Denon 3806, og har så et HDMI kabel fra 3806 til min Z4. Desværre har det endnu ikke lykkes mig at få billede på :-(

Jeg har så prøvet at skifte Scart --> Y-Cb-Cr kablet ud med et Scart --> S-VHS, og så stadig et HDMI fra Denon 3806 til Z4, og det virker fint! Er der nogle som kan sige mig hvorfor mit Scart --> Y-Cb-Cr (RGB) ikke virker? I menuen på min force 315 kan jeg vælge CVBS/VIDEO som kabel type. Hvad betyder dette?

Nu har jeg så menuen oppe på min force 315 og skal søge efter kanalerne. Inden den starter søgningen spørger den om NETVÆRKS ID! Jeg aner ikke hvad jeg skal trykke her. Det ser ud til at det er et 5 cifret tal den er ude efter?

Jeg kan godt "tvinge" den til at søge uden at indtaste noget, men får så ikke tilladelse til at se nogle af kanalerne! Min force 315 skriver "E19-4 INGEN ADGANG"....

Er der nogle som kan hjælpe med disse probelmer? BTW jeg bruger Antenneforening Helsingør som min udbyder på STOFA

Til top Vis PrivateJoker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrivateJoker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes