| Sendt: 27 December 2006 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har (åbenbart som en af de første) fået en Canal Digital TS 1232 CXCI modtager, da der var flere fejl ved min gamle CDC7000. Jeg har problemer med at indlæse brugbare remote koder til min Philips ProntoNG (RU950). Koderne læses fint af Pronto, men de virker kun halvt. F.eks. knappen INFO virker fint første gang man trykker på den, men trykker man en gang mere sker der intet. Lader man Pronto'en ligge lidt virker den fint igen og tager man i stedet den medleverede remote til det andet tryk på INFO så virker det også fint. Jeg mistænker at den medleverede remote sender lidt ændrede signaler ved første tryk på en knap i forhold til andet tryk, men jeg er ikke sikker. De problematiske knapper er f.eks. INFO, FAV, MENU, EXIT Andre knapper har jeg ingen problemer med, f.eks. P+/P-, 0-9.
Har andre set noget lignende eller har nogen gode råd til hvad jeg kan prøve? Jeg tror der er tale om en modtager baseret på en model fra Digiality, hvis det kan hjælpe. __________________ greve's bio-i-stuen
|