| Sendt: 11 August 2007 kl. 01:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej derude i stuerne.
Jeg er for et lille års tid siden flyttet ind i en sprit ny lejlighed i København's sydhavn. TDC har lagt fiberforbindelser ind til hver lejlighed.
Jeg er imidlertid bare blevet så p***e træt af TDC. De har ikke styr på en skid, og sender den ene dag checks, og den næste dag regninger, men helt uforklarige beløb. Når man ringer og spørg hvad det er for noget, kan de ikke svare andet, end man bare skal betale.
Derudover synes jeg priserne er helt f**ked. hvis vi vil have den store tvpakke og en internetforbindelse koster det og ca. 650 kr. om måneden! Det er sku mange penge synes jeg. det bliver omkring 8000 kr. på et år, og for det beløb kan man altså få en ret god ferie for 2 personer!
Derfor har vi nu opsagt over tvpakke og vores internet. Indtil videre klare vi os med en digital antenne, men det er sku lidt røvsygt kun med DR1, DR2 og TV2.
Derfor ville jeg hører om der ikke var nogle som kender nogle gode alternativer til TDC? Både med hensyn til TV og internet.
Havd gør i andre som bor i KBH? Bider i bare i det sure æble og betaler hver måned, eller?
|