| Sendt: 17 Oktober 2007 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men så ser du samme Sat-kanal p alle 3 tv p samme tid.. da der kun er 1 dekoder til signalet. Jeg kører på denne måde til 4 x TV. Jeg har HD-boks, som kører HD til mit tv i stuen, og SD-signal ud via Scart med RGB til min video, som så sender signalet videre via UHF-signal (alm antennekabel) sammen med de øvrige luft-antenne-signaler (DR1, TV2, (K)anal Kbh, Sbs net. samt noget svensk ligegyldighed. Kun på denne måde, ved at finde sig i at se det samme, kan pengene spares. Men hvad - mine unger sover når jeg går i seng (8+10 år), og så vælger vi bare den film / det program vi vil se, inden vi går i seng fra sofaen i stuen. ( Jow jow - om 3-5 år bliver der ballade   , men så tror jeg vi enten vælger ekstra boxe til ungerne, eller skifter til Nesa Fibernet - hvis de så har fået fart i HD-kanalerne til den tid.. det er jo helt dødt på den front p.t... også på kabel, hvor der er 2....! Det er næsten ligemeget når man ikke kan vælge mellem noget, hvis der er uinteressante programmer..) De ekstra-bokse man kan få p.t. er kun SD-bokse.. ingen HD-ekstra-bokse endnu!.) Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|