Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
Sendt: 04 December 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
Bølgerne kan gå højt, når ønsket om store højttalere og HIFI-racks i stuen kolliderer med ønsker om smuk og stilren indretning. Møbelserien clic, der som den eneste bl.a. fås med stoflåger, kan genskabe harmonien.
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
Sendt: 05 December 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
jdg1 skrev:
Kan de komme af med varmen, eller er det et "no-go" ?
Jeg var på et tidspunkt i Scala Hifi for at høre om det, men min bamse kunne ikke være der - fik så tilbudt en anden og mindre bamse... hmm
Ellers har jeg prøvet at have den i et ikea møbel inkl udluftning bagtil m. et par papst blæsere, det gik i vinterhalvåret, men i sommerheden gik det overhovedet ikke. Måske med en enorm blæser ala fra vores ven Harald eller lign.
Bruger siden: 30 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 297
Sendt: 06 December 2006 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
Den med at sætte sine højtalere ind i deres møbel synes jeg lyder som en meget dårlig ide. Jeg har ikke hørt om højtalere der blev bedre af at blive lukket inde i et skab. Så måske de skulle holde sig til at lave møbler til resten af grejet. Ideen med stoflåger er nok ok. Så er det vel muligt at bruge remoten uden at åbne.
__________________ Classic 6.6b
Classic 01b
AA xdp dti ps2
Dali Helicon 300
VDH CW(ht kabel)
Via Blue(signalkabel) Mit setup
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum