Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
Den er da super flot. Så mangler der bare et par rør monoblokke ved siden af i samme træfinisk som hornet/waveguidesene samt en rør-pre i samme, så kan de stå og lyse hyggeligt i stuen imens der er ild i pejsen i modsatte ende af lokalet. En dejlig dame og en god flaske rødvin eller to til at forsøde stemningen yderligere ville heller ikke være af vejen..... mmmmm
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
Det er altid svært når der kommer en højttalere i den pris klasse eller deromkring. > Fordi at når der snakkes den pris vil jeg kunne finde det der er 100 gange mere intresant.
Altså det er aligevel 93.000. kr stk. Til den pris kan man jo få de ledeste High End højttalere.
Stod i med godt og vel 200.000. kr. ville i så købe de kasser der?
Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
mathias 2 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har hørt dem men alt efter udseendet at bedømme så; nej.
Det er netop det jeg mener. Står man med 200.000 kr så skal man bare vil have dem med det samme. Også inden man har hørt dem.
200.000. Puuhaaa så kan man vidst godt forlange både flot design sammen med den gode lyd. Tror det er derfor B&W 800D er så populær. Den har nemlig det hele. (Der findes så også dem der syntes den er frygtelig grim)
Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
Sendt: 23 Maj 2007 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Hi-Sonny-Fi skrev:
mathias 2 skrev:
Hi-Sonny-Fi skrev:
kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har hørt dem men alt efter udseendet at bedømme så; nej.
Det er netop det jeg mener. Står man med 200.000 kr så skal man bare vil have dem med det samme. Også inden man har hørt dem.
200.000. Puuhaaa så kan man vidst godt forlange både flot design sammen med den gode lyd. Tror det er derfor B&W 800D er så populær. Den har nemlig det hele. (Der findes så også dem der syntes den er frygtelig grim)
Ja jeg syns faktisk de ser enormt tiltalene ud og ville da gerne lytte til dem, men om de lige skulle være dem eller en anden speaker til 200K ja det er jo desværre svært at udtale sig om, med hensyn til B&W 800D så er der også dem der syns den spiller elendigt, sådan er det jo med smag og behag
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum