Sendt: 01 September 2007 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, pga. at jeg bestilte min sammen et wristband som tog en krig at få hjem, har jeg først lige været ude på min første løbetur med det.
Men allerede inden turen blev stenens første svaghed synlig - langsom dataoverførsel! Den ligger og svæver omkring 850 kbytes i sekundet. Min gamle Zen Nano Plus ligger på omkring 2100.
OLED displayet er ikke umiddelbart til at aflæse i højt dagslys. Med 100% kontrast og en skyggende hånd går det lige, men her må jeg så sige, at jeg nok kunne have sagt mig selv, at den størrelse font er pænt umulig at tyde mens man løber. Flot Brian. Det skal dog siges at det ER lykkedes et par få gange - men det kræver godt nok fokus og 20 meter uden forhindringer på ruten.
Men afspillerens knapper (træls scrollhjul på Nanoen) og det at have det på håndledet har gjort den typiske betjening (skip nummer, juster volumen) meget lettere.
Lyden synes at mangle en smule dynamik ift. Nanoen.
Det er alt i alt en handy lille afspiller med gode features (kan bruges som ur med wristband) og meget plads til prisen, men jeg bliver nok ikke helt tilfreds før jeg finder en afspiller med heads-up display i et par sports-solbriller 
|