| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Niko Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle der opfatter det her som mistillid til hifi4all bedes lade vær´ med det 
Men når der bliver skrevet lykkens gudinde har trukket 3 lodder op af hatten, hvordan foregår det så helt præcist?
Findes der generelle regler for sådanne kunkurrencer på nettet hvor man sikre sig at at det ikke er en fætter eller svigersøn til de ansvarlige der får præmier? Jeg er bare nysgerrig.
Og igen er det ikke for at skabe nogen som helst tvivl om H4all´s troværdighed. Jeg synes det er stort at de vil være med til at udbyde sådan en konkurrence - flere af dem tak  __________________ I get totally drunk - what's your hobby?
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
| Men når der bliver skrevet lykkens gudinde har trukket 3 lodder op af hatten, hvordan foregår det så helt præcist? |
|
|
mere interessant, HVEM er lykkens gudinde, så vidt jeg ved er der ikke nogen hunkøn tilknyttet hifi4all. Så hvem er det der klæder sig ud? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjah... Nu ved jeg ikke hvordan det foregår, men jeg kunne da forestille mig at man lader det ske helt maskinelt. Hver gang der sendes en mail (lod) til konkurrencen lægges det ind i en database. Herefter udtrækkes en tilfældig post fra databasen og hvis svarene i mailen er korrekte, så er vinderen fundet. Hvis ikke udtrækkes endnu en... Osv osv osv.
__________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niko skrev:
Alle der opfatter det her som mistillid til hifi4all bedes lade vær´ med det 
Men når der bliver skrevet lykkens gudinde har trukket 3 lodder op af hatten, hvordan foregår det så helt præcist?
Findes der generelle regler for sådanne kunkurrencer på nettet hvor man sikre sig at at det ikke er en fætter eller svigersøn til de ansvarlige der får præmier? Jeg er bare nysgerrig.
Og igen er det ikke for at skabe nogen som helst tvivl om H4all´s troværdighed. Jeg synes det er stort at de vil være med til at udbyde sådan en konkurrence - flere af dem tak  |
|
|
Da jeg stod for en konkurrence for noget tid siden, tog jeg alle de rigtige besvarelser, skrev dem ind i et regne ark .. så der var et linie nummer ud for hver. bagefter ringede jeg til nogle venner, og bad dem nævne et tal mellem 1 og 47 (tror jeg antallet var) .. noget undrende over hvad fa... jeg mente, gav de efter, og så havde jeg en tilfældig udtrækning.. Det er en måde at gøre det på, når man ikke lige kan finde på andet.  det virkede fint.
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne man ikke få de rigtige svar at vide? det kunne være sjovt at vide om man havde svaret rigtigt.
Mvh. Morten.
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 17 December 2007 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at der er en advokat der skal stå for lodtrækning, og ikke witzel og venner, så H4all´s troværdighed kan ligge på et lille sted og lodtrækning er
sikke ugyldig, på grund af dette
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Husk at der er en advokat der skal stå for lodtrækning, og ikke witzel og venner, så H4all´s troværdighed kan ligge på et lille sted og lodtrækning er
sikke ugyldig, på grund af dette  |
|
|
Ufatteligt som nogen altid skal brokke sig over sådan noget her  Jeg føler mig overbevist om, at H4A har andet at bruge deres sparsomme penge på end advokatbistand i forbindelse med udlodninger af præmier. Godt med konkurrencer, og cadeaux til H4A for disse  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
sikke ugyldig, på grund af dette  |
|
|
er der en der er blevet tøsesur over ikke at have vundet ??   btw, vores advokat havde ikke tid, han havde vigtigere ting at tage sig til, end at please dig. så længe vinderne og præmierne udlodder er tilfredse, mon ikke vi så kan sige at det her er fint nok.
|
| Til top |
|
| |
JoeConsultant Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 494
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
StarTrek skrev:
Husk at der er en advokat der skal stå for lodtrækning, og ikke witzel og venner, så H4all´s troværdighed kan ligge på et lille sted og lodtrækning er sikke ugyldig, på grund af dette  |
|
|
er der en der er blevet tøsesur over ikke at have vundet ?? 
btw, vores advokat havde ikke tid, han havde vigtigere ting at tage sig til, end at please dig.
så længe vinderne og præmierne udlodder er tilfredse, mon ikke vi så kan sige at det her er fint nok.
|
|
|
Enig. __________________ Sonos :-)
Nyt på vej....
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
StarTrek skrev:
Husk at der er en advokat der skal stå for lodtrækning, og ikke witzel og venner, så H4all´s troværdighed kan ligge på et lille sted og lodtrækning er sikke ugyldig, på grund af dette  |
|
|
btw, vores advokat havde ikke tid, han havde vigtigere ting at tage sig til, end at please dig.
så længe vinderne og præmierne udlodder er tilfredse, mon ikke vi så kan sige at det her er fint nok.
|
|
|
men HVEM er lykkens gudinde? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er da nemt , er der en af jer der gider og skrive hvis eller når i har vundet
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
witzel skrev:
StarTrek skrev:
|
|
|
|
|
men HVEM er lykkens gudinde? |
|
|
Udlodderen af konkurrecen (Hifi Teamwork) valgte 3 tal, hvorpå der blev kørt en random-funktion med de indkommende korrekte svar, hvilket resulterede i en nummereret liste. De 3 tal repræsenterede således de nummerede svar og dermed vindere.
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fusk og svindel, det er klart bevist !!!!! Jeg vandt ikke, ergo er det ikke reglementeret udført     . Tillykke til de heldige vindere, må være en fed julegave at få    Men Kære HiFi4all.dk, jeg kender ikke reglerne på området, men jeg håber I har sat jer ind i dem, dette er ikke sagt fordi jeg ikke vandt, men I kan vel kun være enige om det er vigtigt at overholde gældende lov ? I har nogle selvbestaltede regler herinde vedr. opførsel, men de kan vel ikke tilsidesætte den danske lovgivning ? Endnu engang tillykke til de heldige  . PS: Husk at opgive jeres gevinst til skattefar, der skal betales 20% skat af præmiesummen  .
__________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 18 December 2007 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 19 December 2007 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil lige gentage mit spørgsmål: Må vi får de korrekte svar at vide?
Det går mig faktisk ret meget på - kald mig så smålig og fornæmet om I vil __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 19 December 2007 kl. 07:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Jeg vil lige gentage mit spørgsmål: Må vi får de korrekte svar at vide? |
|
|
Spørgsmål stillet af HiFI-Teamwork skrev:
- I hvlket land har Vincent Hovedsæde ? Svar – Tyskland
- I hvilke farver fås Vincents Produkter ? Svar – Sort og Silver (der er også andre farver på eksempelvis Vincents højtalere, men svar med sort og silver er ok).
- Nævn 5 af Vincents produkter, hvor en del af konstruktionen er udformet med rør ? (de har allerede 2 produkter via vores præmier og der er en række andre produkter der kan nævnes, hvor rør er en del af konstruktionen).
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 20 December 2007 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
når I siger rør, tæller møblerne så med?
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 20 December 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er SNYD at jeg ikke vandt bare fordi jeg ikke indsendte et lod!
|
| Til top |
|
| |