Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 938
Sendt: 11 Marts 2015 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
Er der sket meget på det digitale område,siden jeg købte min Stello.Og hvor langt skal man op i pris før man får noget bedre.I øjeblikket bliver den brugt til afspilling af musik fra computeren.Men vil også bruge den i stedet for dac i cdafspiller.
Sendt: 12 Marts 2015 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
De ser fine ud.Det kan godt være det var sådan et sæt man skulle købe.Har set en test hvor der er brugt Black Diamond Racing Conos og tilhørende Maxfødder.Takker for forslagene.
Sendt: 02 April 2015 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
Har fået lyttet en del både hvor jeg kører igennem min Dac.Og så hvor jeg bruger min Vincent s8.Det lyder bedst igennem min Stello Dac.Er der nogen der ved hvor man kan købe Black Diamond Racing Conos.Synes kun jeg kan finde forhandlere i USA.
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
Sendt: 03 April 2015 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
Hvis I er så vilde med den Stello, så har jeg da en kompis, som hjertens gerne vil af med sin DA-100 Signature. Beskeder modtages på PB
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Sendt: 03 April 2015 kl. 07:17 | IP-adresse registreret
Boydk har nu ikke brug for en Stello DA-100 signature mere.Vil lige ha skrevet til nogle forhandlere om Nordost afkobling.Også må jeg høre hvad det løber op i.Takker for alle svarerne.Og ha en forsat god påske.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum