Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2025 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Harman Kardon Signature 3.0 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg er igang med et køb af en Signature 2.0 og en 2.1 der skal trække mine Audiovector M1 Super. Senere skal der bruges ProAc 2.5 Klon'er hele vejen rundt.

Dertil vil jeg selvfølgelig gerne have en DVD afspiller i samme design. Jeg har set at de har lavet en 3.0 DVD afspiller, men jeg har ikke kunne finde pris, brugt eller ny. Der er faktisk ikke ret meget brugbart information på nettet. Det eneste der findes der et PDF på en side, der ikke indeholder ret meget information.

Er der nogen der ved om der overhoved er nogen mulighed, for at finde denne DVD afspiller på det bruge marked. Evt ny.

Mvh Michael

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

Maximusoptimus
Branchemedlem
Branchemedlem
AudioConcept

Bruger siden: 14 September 2003
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

DVD 3.0 udkom kun i USA, den kom aldrig til Europa

Jeg nu er jeg inkarneret hk, fan, jeg har kun en hk670 hvordan er lyden på dit sæt....jeg vil også godt have noget signature engang

mvh marthin

Til top Vis Maximusoptimus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Maximusoptimus

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:

Hej

Jeg er igang med et køb af en Signature 2.0 og en 2.1 der skal trække mine Audiovector M1 Super. Senere skal der bruges ProAc 2.5 Klon'er hele vejen rundt.

Dertil vil jeg selvfølgelig gerne have en DVD afspiller i samme design. Jeg har set at de har lavet en 3.0 DVD afspiller, men jeg har ikke kunne finde pris, brugt eller ny. Der er faktisk ikke ret meget brugbart information på nettet. Det eneste der findes der et PDF på en side, der ikke indeholder ret meget information.

Er der nogen der ved om der overhoved er nogen mulighed, for at finde denne DVD afspiller på det bruge marked. Evt ny.

Mvh Michael

Du kan ikke finde den afspiller nogle steder. Jeg jagtede den selv i sin tid da jeg havde Signature-sættet. Der kom enkelte "prototyper" ud, men aldrig et færdigt produkt. Til sidst endte den op med at være vurderet for dyr, og Harman sluttede af med at slagte hele Signature-projektet og folkene der havde med udviklingen at gøre, og derfor kommer der f.eks. heller ikke flere software-opdateringer til 2.0´eren, som der ellers var stillet i udsigt.

Hvor Signature var "made in USA" og 2.0´eren var udviklet med hjælp fra Lexicon ( der jo så blev en del af Harman), er størstedelen, hvis ikke alle Harman/Kardon produkter lavet i Kina.

lorx
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Nedtur =8(

Den ser ellers totalt sød ud ;P

Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx Besøg lorx's Websted

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Ja, den tegnede lovende. Super-løbeværk osv.! Desværre var det også lidt tvetydigt med modellen idet der verserede 3 forskellige billeder af hvordan den angiveligt skulle se ud, og den endelige var den der var i det katalog man kunne hente på nettet.

Well, life goes on - valget må vi jo acceptere!

CarrotMan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Har set en prototype hos Harman DK engang for længe siden og den
så sq flot ud. Så vidt jeg husker så sagde de at det var en Madrigal-
maskine (som dengang, det var vist nok i vinteren 99/00, kostede
ca. 17 kkr.)

/U.
Til top Vis CarrotMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CarrotMan Besøg CarrotMan's Websted

TKhifi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 Juli 2004 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Hej Michael hvis du ikke har købt anlæg endnu så har jeg et sæt Harman/Kardon Signature 2,0 og 2,1 det er næsten nyt og med garanti og kvitt.  5mrd. gammelt og i org. papkasser evt med H/K DVD 25 og H/K CD 750 tilsalg til en fornuftig pris.

VH Thomas

Til top Vis TKhifi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TKhifi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes