| Forfatter |
|
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er pt på jagt efter en Densen CD-afspiller, og er i denne sammenhæng blevet noget rund-forvirret omkring B-400 modelbetegnelserne . Er der nogen der kan give en forklaring på hvad forskellen er på:
B-400
B-400 Plus
B-400XS
På forhånd tak for hjælpen!
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Ikke ret meget respons.... 
Vi prøver en omformulering: Er der nogle gode grunde (tekniske som lydmæssige) til at vælge B-400 frem for B-400 Plus? Jeg ved en opgradering koster 3000,-, og kunne godt tænke mig at vide hvad man får for den ganske pæne slat penge...
/Søren
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker... densen.dk kan jeg ikke rigtigt komme i kontakt med (noget med et Java-problem på sitet). Havde dog lige overset artiklen her på sitet .
Tak for hjælpen!
/Søren
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
den er desværre ikke så uddybende, men ellers må du jo bare sende en privat besked til Thomas Sillesen... han vil sikkert være glad for at svare pæå spørgsmål om sit eget produkt, og han er også klar over problemerne med hjemmesiden. så der er ingen sure miner derfra.  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
den er desværre ikke så uddybende, men ellers må du jo bare sende en privat besked til Thomas Sillesen... han vil sikkert være glad for at svare pæå spørgsmål om sit eget produkt, og han er også klar over problemerne med hjemmesiden. så der er ingen sure miner derfra. |
|
|
Det er hermed gjort. Han har tidligere været meget hurtig til at svare på private beskeder, så jeg forsøger igen denne vej.
/Søren
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Shras,
Jeg skal nok komme med en fyldestgørende oversigt over forskellene på B-400, B-400+ og B-400XS i løbet af 1-2 dage, men vi har vanvittigt travlt med at få ordrer ud inden ferien (der startede i fredags i sidste uge )
Iøvrigt er homepage sikkert oppe med ny og læsbar menu om 2-3 dage 
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
|
Hej Shras,
Jeg skal nok komme med en fyldestgørende oversigt over forskellene på B-400, B-400+ og B-400XS i løbet af 1-2 dage, men vi har vanvittigt travlt med at få ordrer ud inden ferien (der startede i fredags i sidste uge )
Iøvrigt er homepage sikkert oppe med ny og læsbar menu om 2-3 dage 
Med venlig hilsen
|
|
|
Super 
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2004 kl. 03:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
han var da hurtig på tasterne den gode sillesen....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 19 Juli 2004 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen !
Nu skulle hjemmesiden være oppe med den nye menu, således at flere informationer kan findes der. B-400, var vores første CD Afspiller. Det vil være for omfattende at komme ind på den tekniske konstruktion her, men grundlæggende danner den stadig platform for vore CD afspillere, da de alle er modulopbyggede og dermed kan opgraderes løbende.
B-400+ er den nye udgave af B-400. Den adskiller sig ved en bedre DAC hvor især de analoge dele er forbedret. Men også i selv D-A konverteringen er der sket en del. Således er B-400+ IKKE med HDCD som B-400 har. Alligevel spiller B-400+ Bedre -selv når man afspiller en HDCD dekodet CD.
B-400XS indeholder plus dac teknologien der er beskrevet mere indgående på vores hjemmeside, og som giver en højere opløsning end normalt for en CD plade, og er på den måde med til at sikre en endnu bedre lydkvalitet. Yderligere er de analoge kredsløb ekstremt gode.
Fælles for B-400+ og B-400XS er at i forhold til B-400 har de en forbedret netfiltrering, lidt anden software og en anden kabling til laseren.
Har man en B-400 kan den opgraderes til B-400+ og/eller B-400XS. Der er tale om en komplet opgradering, der indbefatter opgradering af netfilter, ny software, ny kabling til laser, ny dac (komplet udskiftning af print) og ny skuffe profil med logo.
Priserne på opgraderingerne er ca 3.000,- for en plus upgrade, og 12.000,- for en XS upgrade.
Med venlig hilsen
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2004 kl. 13:03 | IP-adresse registreret