Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 00:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Tube Technology FUSION CD-64 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 26 September 2004 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som kender denne spille ?

Se evt. dette link med spec. http://cgi.audiogon.com/cgi-bin/auc.pl?dgtlplay&10964205 35

Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

bsl2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Sendt: 27 September 2004 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

hej alex

jeg har haft lånt den hos lydbutikken sammen med en croft cd 100 og creek cd50 mk2.den virker meget solidt/pænt bygget.til at starte med syntes jeg den lød noget svampet i bassen men efter en bedre afkobling med pulsar points blev den noget fastere at lytte til.diskant og mellemtone er nok det bedste jeg har hørt.den har fuld kontrol over s lydene.da jeg hører en del celine dion. shania twain og leAnn rimes.som virkelig kan blive ubehagelige at høre på hvis afspilleren ikke kan håndtere s lyde.det klarer den perfekt.jeg valgte dog en creek cd50 mk2 da jeg ikke var helt tilfreds med den lidt svampede bass.der er dog en mulig forklaring på bassen da den ikke var tilspillet.jeg havde misforstået klaus i lydb.og troede at den var tilspillet.den demo de har nu er tilspillet.så jeg vil klart anbefale dig at give den et lyt.jeg valgte ikke at lytte til den tilspillet da jeg havde sprængt mit budget med et sæt snappers og en schrimp preamp.cd 64 koster 20000 kr til orientering

mvh bsl2

mvh bsl2

Til top Vis bsl2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bsl2

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes